وزیر کشور: با عوامل پدیده شاندیز و کسانی که دخالت داشته اند صددرصد برخورد میکنیم/ از یک طرف برجام را تصویب می کنند و از طرف دیگر قانون منع ورود به ایران را تصویب می کنند


عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: ائتلاف اخیر عربستان در مبارزه با تروریسم فکاهی است، خودشان عامل بی ثباتی در منطقه هستند، ما ضمن تامین امنیت خودمان به امنیت منطقه کمک می کنیم.

به گزارش میزان، عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه مشترک دادستان های استان تهران و وزارت کشور گفت: ائتلاف اخیر عربستان در مبارزه با تروریسم فکاهی است، خودشان عامل بی ثباتی در منطقه هستند، ما ضمن تامین امنیت خودمان به امنیت منطقه کمک می کنیم.

وی ادامه داد: با عوامل پدیده شاندیز و کسانی که دخالت داشته اند صد در صد برخورد میکنیم، برخی چشمشان را در برابرپرونده ها و مجوزهای غیرقانونی روی هم گذاشته بودند، اخیرا تصویب کرده اند که با یک موسسه مالی دیگر برخورد کنیم که من زیر بار نرفتم.

وزیر کشور افزود: به دشمن اعتماد نداریم، والسلام، حقوقمان را با هر روشی از جمله مذاکره می گیریم، کاری که اخیرا کردند بسیار مهم است از یک طرف برجام را تصویب می کنند و از طرف دیگر قانون منع ورود به ایران را تصویب می کنند/باید برای امنیت اقتصادی در کشور تلاش کنیم.


ویدیو مرتبط :
تصویب قانون مادر تحریم‌ها راهی جدید برای نقض برجام