سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مسدود شدن مسیر خناصر در سوریه توسط تروریست‌ها


مسدود شدن مسیر خناصر در سوریه توسط تروریست‌هافارس/ عناصر تروریستی داعش با حمله به مواضع نیروهای ارتش سوریه و حزب الله لبنان در مسیر «اثریا-خناصر» این راه را موقتا بستند.

صدها تن از عناصر تروریستی داعش بامداد امروز یک بار دیگر از سه محور به جاده راهبردی «اثریا-خناصر» در ریف «حلب» (شمال سوریه) حمله کردند.

به گزارش فارس تروریست‌ها از سه محور زیر به این جاده حمله کردند:

محور اول: از سمت استان الرقه به طرف ارتفاع «العلم» در شرق اثریا

محور دوم: از سمت کوهستان «التناهج» در جنوب شرق اثریا به سمت ارتفاع العلم

محور سوم: از سمت ارتفاعات «السعن» در غرب اثریا به سمت منطقه «الشیخ هلال»

بنا بر این گزارش، صدها داعشی از ساعت گذشته حملات خود را آغاز کردند و تقریبا بیش از 6 ساعت درگیری بین نیروهای سوری و تروریست‌ها به طول انجامید.

به گزارش فارس، تروریست‌ها در جریان این حملات در محور منطقه الشیخ هلال فقط یک منطقه کوچک را اشغال کردند و مناطق این مسیر به سمت السلمیة را هدف قرار دادند؛ این مسئله سبب شد که این مسیر از صبح تا کنون موقتا مسدود شود ونیروهای سوری توانستند در تمامی محورهای دیگر حملات تروریست‌ها را دفع کنند.

بنا بر این گزارش، نیروهای تازه نفس ارتش سوریه و حزب الله لبنان برای بازپس‌گیری این منطقه و باز کردن مجدد این مسیر اعزام شده‌اند.

برخی گزارش های تایید نشده حاکیست مسیر ارتباطی اثریا خناصر تا حدودی زیادی پاکسازی شده و خودروها با احتیاط در حال تردد هستند.

به گزارش فارس، اطراف مسیر ارتباطی اثریا خناصر تحت کنترل عناصر تروریستی داعش است و آنان با پشتیبانی کامل به این مسیر حمله می کنند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
سیطره کامل ارتش سوریه بر مسیر حلب خناصر اثریا سلمیه