سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مردم در ایام نوروز از پلیس، هلال احمر و اورژانس رضایت بیشتری داشتند


قدرت الله سیف روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ایام نوروز از همه دستگاه های خدمت رسان و 16 فرمانداری شهرستان تهران بازدید های مستمری صورت گرفت و عملکرد آنان ارزیابی شد.
وی تصریح کرد: برخی دستگاه های امدادی از جمله هلال احمر و اورژانس نسبت به سال گذشته از هماهنگی و فعالیت چشمگیرتری برخوردار بودند که قابل تقدیر است.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران با اشاره به تشکیل یازده کمیته کاری مختلف در ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان تهران اظهار کرد: این کمیته ها به شکلی سازماندهی شدند تا خدمات مورد نیاز در شهرها و جاده های استان در ایام تعطیلات نوروزی به بهترین نحو به مردم ارائه شود.
سیف کمیته ارزیابی عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران را مسئول ارزیابی و رصد عملکرد 10 کمیته دیگر عنوان کرد و گفت: کمیته ارزیابی عملکرد در پایان نوروز گزارشی از خدمت رسانی دستگاه های اجرایی استان به استاندار تهران ارائه می کند.
وی با اشاره به اینکه مردم در ایام نوروز از طریق شماره '١١١' سامانه سامد (ارتباط مردم با دولت) و نیز شماره اداره کل بازرسی، مدیرت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران مشکلات و نواقص را به ما اعلام کردند خاطرنشان کرد: مهمترین درخواست و مشکل ذکر شده در گزارشات مردمی، کمبود جایگاه سوخت در آزادراه قم - گرمسار (حرم تا حرم) محدوده استان تهران است که باید برای رفع این کمبود برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
سیف افزود: کمبود بالگرد امدادی و خدماتی نیز از جمله نیازهایی بود که در ایام نوروز کمبود آن برای دستگاه های استان محسوس بود.
رئیس کمیته ارزیابی عملکرد ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان تهران یادآور شد: پایگاه های اورژانس، پلیس، هلال احمر، کمپ های اسکان گردشگران و برخی مراکز دیگر از جمله مکان هایی بود که در ایام نوروز از سوی بازرسان این کمیته به صورت محسوس و نامحسوس مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند.
وی یادآور شد: براساس دستور استاندار تهران، روسای دستگاه ها خدماتی و نیز کمیته های 10 گانه ستاد هماهنگی خدمات سفر در بیشتر ایام نوروز 95 برای نظارت بر عملکرد سازمان تحت امر خود در استان حضور داشتند.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران به بازدید استاندار از فرودگاه مهرآباد پایتخت اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه مسافران شرکت های هواپیمایی مختلف در سه موضوع مهم خرید راحت بلیت های نوروزی و عدم مواجهه با افزایش غیرقانونی قیمت ها، نظم و نظافت قابل توجه فرودگاه و نیز خدمات جانبی ارائه شده همچون وجود فروشگاه ها و نمازخانه ها در ترمینال های مسافری در این بازدید رضایت خود را ابراز کردند.
سیف همچنین با اشاره به تصمیم گرفته شده از سوی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور مبنی بر معرفی شهر برتر هر استان در زمینه ارائه خدمات به گردشگران اظهار کرد: در پایان تعطیلات نوروز شهرستانی که عملکردش به شاخص های در نظر گرفته شده نزدیکتر باشد به عنوان شهر برتر استان معرفی می شود.
تهرام**2079 / 6139*6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گزارش کار به روایت تصویر از ایام هفته هلال احمر