ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گل‌محمدي خوشحالي نکرد/ اعتراض برانکو به شاگردانش


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 17:26

گل‌محمدي خوشحالي نکرد/ اعتراض برانکو به شاگردانش

تسنيم/ در حالي که تمام نيمکت‌نشينان ذوب‌آهن بعد از گلزني تيم‌شان به وجد آمدند، گل‌محمدي ترجيح داد بابت گل‌زدن تيمش به پرسپوليس خوشحالي نکند. با شروع وقت اضافه ديدار ذوب‌آهن - پرسپوليس نورافکن‌هاي ورزشگاه فولادشهر روشن شد و 30 دقيقه وقت اضافه در زير نور برگزار شد.
* در اواسط نيمه اول وقت اضافه اميد عاليشاه با حق‌وردي بازيکن ذوب‌آهن درگير شد که داور مجبور شد پادرمياني کرده و آنها را از هم جدا کند.
* در يک صحنه از بازي در وقت اضافه بازيکن پرسپوليس دچار مشکل عضلاني شد که پرسپوليسي‌ها انتظار داشتند، ذوب‌آهني توپ را بيرون بزنند، اما آنها اين کار را انجام ندادند تا محسن بنگر پس از توقف بازي به قاسم حدادي‌فر، کاپيتان ذوب‌آهن اعتراض کند.
* بعد از اينکه گل تيم ذوب‌آهن به ثمر رسيد تمام نيمکت‌نشينان ذوب‌آهن از جاي خود بلند شده و به طرز عجيبي خوشحالي کردند، اما يحيي گل‌محمدي ترجيح داد از جاي خود بلند نشود.
* در دقيقه 110 بازي وقتي که شوت حدادي‌فر به تير دروازه پرسپوليس برخورد کرد در همين لحظه چهار بازيکن پرسپوليس روي زمين دراز کشيدند و فکر کردند که گل دوم را دريافت کردند. اين مسئله با اعتراض برانکو مواجه شد و او از شاگردانش خواست بلند شده و به بازي ادامه دهند.
* تماشاگران دو تيم در طول بازي به شدت عليه هم شعار مي‌دادند.
* بعد از پايان بازي بازيکنان پرسپوليس به سمت کمک داور رفتند و به او اعتراض کردند. مهرداد کفشگري نيز به شدت در حال اعتراض به داور بود که مصطفي قنبرپور او را به سمت رختکن هدايت کرد.
* برانکو ايوانکوويچ در پايان بازي به علت معطلي و نبود مترجمش در گفت‌وگوي تلويزيوني شرکت نکرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
افتضاح گل نکرد