فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حذف فیلم محمد رسول‌الله از فهرست نامزدهای اسکار طبیعی بود / حاکمیت سیطره استکبار جهانی بر عرصه فیلم‌سازی


سید مهدی سیدین‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن محکوم کردن حذف فیلم محمد رسول‌الله به عنوان نماینده کشور ایران از فهرست نامزدهای جوایز اسکار اظهار کرد: بدیهی است که سیطره استکبار جهانی بر بسیاری از سازمان‌ها و رویدادهای مهم از جمله اسکار، یونسکو و یا حتی سازمان ملل حاکم است.

وی با اشاره به اقدامات تلخی که در دو دهه اخیر علیه شخصیت پیامبر اکرم (ص) در جهان افتاده است، افزود: از برخی اهالی فرهنگ و هنر تعجب می‌کنم که هنوز وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند ما در جنگ فرهنگی هستیم این موضوع را باور نکرده‌اند و نمی‌دانند که این جنگ فرهنگی دشمن بسیار جدی است.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه دشمن به هیچ عنوان و در هیچ رده‌ای از جنگ فرهنگی کوتاه نمی‌آید، گفت: طبیعی است که دشمن برای مقابله در حوزه فیلم‌سازی اسلامی عکس‌العمل نشان دهد فیلم محمد رسول‌الله را از فهرست نامزدهای جوایز اسکار حذف کند.

وی، بیان این جمله که «ما به وظیفه خود در جنگ فرهنگی عمل کرده‎ایم» را از طرف دغدغه‌مندان عرصه فرهنگ و هنر و به خصوص سینماگران بی‌معنا دانست و تصریح کرد: ما باید به صورت تمام عیار در نبرد فرهنگی همواره حضور داشته باشیم و تلاش خود را تا آخر ادامه دهیم و با چنین حرکت‌های زشتی از طرف دشمن برخورد قاطعانه کنیم.

سیدین‌نیا عنوان کرد: برای کسی که در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کند چنین حرکت‌های ضد انسانی در عرصه هنر از طرف استکبار حاکم بر سینمای جهان، هم قابل پیش‌بینی و هم بسیار عادی است چراکه آنها به هیچ عنوان و در هیچ مرحله از جنگ فرهنگی کوتاه نمی‌آیند و این امری محال است.

وی با اشاره به اینکه دشمن هیچ عبایی از طرز چنین برخوردهایی با ما را ندارد، خاطرنشان کرد: در هرجا که ما خود را در جنگ نرم با دشمن قوی نشان داده‌ایم شاهد عقب‌نشینی دشمن بوده و هستیم اما متاسفانه در هر حوزه‌ای که کوتاه آمده‌ایم شاهد پیشروی گستاخانه دشمن بوده‌ایم.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان اذعان کرد: متاسفانه در حوزه فرهنگ بسیار ضعیف عمل کرده‌ و این ضعف ما باعث شده تا سیطره حاکمیت استکبار بر فرهنگ و هنر روز به روز توسعه پیدا کند و کار خود را به هر قیمتی که شده انجام دهند؛ در جهاد و نبرد فرهنگی، دشمن قوی‌تر از ما عمل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال منافذ فرهنگی بوده تا از طریق آن به فرهنگ اسلامی ضربه بزند، اظهارداشت: عرصه تئاتر و سینما تنها یکی از حوزه‌هایی است که دشمن از راه آن به اسلام ضربه می‌زند و این در حالی است که استکبار جهانی در همه حوزه‌های فرهنگی مشغول برنامه‌ریزی علیه شعائر اسلامی است.

انتهای پیام/63056/ل30/

http://fna.ir/XMW3IF


ویدیو مرتبط :
حذف فیلم "محمد رسول الله" از روی سایت یوتیوب!