سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



دستور قاطع وزیر برای برخورد با تخلف پزشکی در اصفهان


سلامت نیوز:در پی وقوع تخلف پزشکی غیر انسانی در بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر، وزیربهداشت با اعزام نماینده ویژه ، دستور بررسی و برخورد قانونی با خاطیان حادثه را به واحد بازرسی وزارت بهداشت صادر کرد.

وزیر بهداشت در گفتگو با سلامت آنلاین ضمن ابراز تاسف از تخلف صورت گرفته در اصفهان در جریان درمان کودک چهار ساله ،گفت: این حادثه اتفاقی غیر انسانی بوده و بشدت با خاطیان آن برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

دکتر حسن هاشمی افزود: نماینده ای ویژه به استان اعزام شده تا همه جوانب حادثه را بررسی کنند و تصمیم مقتضی گرفته شود. ضمن اینکه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز بابت این اتفاق از مردم عذرخواهی کرده است.

وی گفت: اخلاق پزشکی حکم می کند حتی اگر بیماری بیمه هم نباشد، کسی حق ندارد رفتار غیر انسانی با او انجام دهد و مطمئن باشید بر اساس عدالت با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گفته وزیر بهداشت موضوع از سوی واحد بازرسی وزارتخانه در حال بررسی دقیق تر است و نتیجه حتما به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.


ویدیو مرتبط :
آیا تخلف از دستور پزشک در مصرف داروی خارجی جایز است؟