سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گوشی LG G5 وارد بازار ایران و کشورهای امریکای لاتین می‌شود


گوشی LG G5 وارد بازار ایران و کشورهای امریکای لاتین می‌شودشهر سخت افزار/ اگر به یاد داشته باشید اوایل این ماه میلادی بنچمارکی در نرم افزار GFXBench دیده شد که گوشی با چیپست Snapdragon 652 و 3 گیگابایت حافظه RAM را نشان می‌داد. حالا خبرهای جدید حاکی از این است که این گوشی در واقع نسخه ی ارزانتر LG G5 است که قرار است به بعضی کشورهای انتخاب شده از جمله ایران وارد شود.

در نمایشگاه MWC الجی به هیچ عنوان در مورد نسخه ی ارزانتر LG G5 حرفی به میان نیاورد اما امروز یک وبسایت اسپانیایی زبان این خبر را منتشر کرده که نسخه ی ارزان تر این پرچمدار که در واقع چیپست Snapdragon 652 و 3 گیگا بایت حافظه را بجای Snapdragon 820 و 4 گیگابایت حافظه RAM در داخل خود دارد و همراه با آن امکانات واقعیت مجازی عرضه نمی‌شود، به کشور های این منطقه وارد خواهد شد تا کاربرانی که از بنیه مالی کمتری برخوردار هستند نیز بتوانند از این محصول رده بالای الجی استفاده کنند.

ولی ممکن است این سوال برای شاید به وجود آید که با کاهش حافظه RAM و تعدیل چیپست پردازنده آن آیا همان کارایی را روی دستگاه خود مشاهده خواهیم کرد. در واقع اگر فقط به امتیازات بنچمارک ها بسنده کنیم باید بگوییم که اینطور نخواهد بود ولی آقای کریستین کورئا مدیر فروش الجی شیلی در مورد این مبحث این طور اظهار نظر کرده اند که با استفاده از این نسخه هیچ مشکلی برای کاربران پیش نخواهد آمد و همان کارآیی را میشود با نسخه ارزانتر نیز داشت ولی طبیعتاً در گیمینگ رده بالا عملکرد دو دستگاه یکسان نخواهد بود و شرکت به دلیل درخواست هایی که اپراتور ها و وضعیت مالی و اقتصادی مردم این مناطق دارند تصمیم به تولید و عرضه چنین محصولی کرده است.

علاوه بر این بنا بر بعضی اخبار غیر رسمی، الجی ایران نیز این مورد را به صورت تلویحی تأیید کرده اند و باید بگوییم که هر دو نسخه ی LG G5 اواخر فروردین ماه همزمان با دیگر کشورها وارد کشور خواهد شد.

البته در صحبت های آقای کورئا این مورد هم بیان شده که هدست واقعیت مجازی LG 360 VR به دلیل عدم استقبال و اقبالی که مردم امریکای لاتین به فناوری واقعیت افزوده نشان داده اند در این کشورها توزیع نخواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: شهر سخت افزار


ویدیو مرتبط :
جی4، محصول جدید ال جی - LG G4 وارد بازار ایران شد.