ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



با درخواست کمیته اجرایی جلسه اعضا کنفدراسیون فوتبال آسیا به تاخیر افتاد


به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه AFC که برای بررسی پیشنهادهای اصلاح برنامه‌های فدراسیون جهانی فوتبال قرار بود در تاریخ 25 فوریه(پنجشنبه 6 اسفند) برگزار شود با درخواست کمیته اجرایی یک هفته به تاخیر افتاد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا علت این تاخیر را درخواست کمیته اجرای مسابقات دانست تا زمان بیشتری را برای اعضا AFC بدهند تا پیشنهادهای بهتری را برای اصلاح برنامه‌های فیفا ارائه دهند.

داتو ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: اعضا کمیته اجرایی احساس کردند که کار درست این است که فرصت بیشتری برای بررسی اصلاحیه داشته باشند زیرا این پیشنهادهای اصلاح در آینده بر سرنوشت فیفا تاثیر خواهد گذاشت.

وی افزود: کمیته اجرایی پیشنهاد داده بود که جلسه‌ای در آخر هفته در کوالامپور برگزار شود. مدت این جلسه 3 ساعات تخمین شده است تا تمام فدراسیون‌های اعضا بتوانند پیشنهادهای خود را مطرح کنند و آماده شوند تا در زوریخ این پیشنهادات را بهتر ارائه کنند.
انتهای پیام/ا

 

http://fna.ir/DN71ED


ویدیو مرتبط :
مستند جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک