ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نصرآزادانی: در هفته‌های بعدی لیگ عملکرد بهتری خواهیم داشت


علیرضا نصرآزادانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در هفته اول و دوم یک باخت و یک تساوی در لیگ به‌دست آوردیم. البته شکست گیتی‌پسند مقابل دانشگاه‌آزاد رقم خورد که یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: تیم گیتی پسند اولین تجربه‌اش را در لیگ پشت سر می‌گذارد اما قطعاً در هفته‌های بعدی بهتر و قوی‌تر ظاهر خواهیم شد. بازیکنان ما بسیار جوان هستند، با این وجود تلاش خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم در همین اولین حضورمان در مسابقات نیز به نتایج خوبی برسیم. من هم اولین تجربه مربیگری‌ام را در لیگ پشت سر می‌گذارم و امیدوارم موفق باشم.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی تکواندو گفت: نفرات برای حضور در فینال رقابت‌های گرند پری در مکزیک آماده می‌شوند. به همین دلیل برای تک‌تک آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. من فعلاً از مقانلو مرخصی گرفته‌ام و در کنار تیم ملی نیستم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
عملکرد تیم های لیگ یک تا هفته سیزدهم -بخش اول