سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تیم دانشگاه تهران قهرمان کشوری مسابقات مناظره دانشجویان شد/اهداء 100 میلیون ریال جایزه به تیم‌های برتر


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه، چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان کشور عصر امروز با برگزاری مناظره نهایی این مسابقات در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

بنابراین گزارش در این مراسم حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی و رسانه‌ای رئیس جمهور، سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم، حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی، حبیبی رئیس سازمان جوانان هلال احمر، معتمدی رئیس دانشگاه امیر کبیر، سیدطه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، دو تیم  از «فراست» از دانشگاه تهران و تیم «جیم» متشکل از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و امام صادق(ع)، که موفق به راهیابی به دیدار نهایی مسابقات شده بودند، پیرامون گزاره «اجرای احکامی نظیر اعدام در ملا عام باعث کاهش جرم می‌شود» به مناظره پرداختند.

در این مناظره تیم «فراست» متشکل از نادر مستقیمی، سایه سالمی، علی فراهانی و عماد انجم شعاع در موضع مخالف گزاره به مناظره با اعضای تیم «جیم» شامل علیرضا صدیقی، علیرضا هاشم زادگان، محمدحسن مختارنیا و محمدصابر نیکنام پرداختند.

هر کدام از تیم‌ها در یک وقت 6 دقیقه‌ای با تبیین گزاره، موضع خود را در قبال آن اعلام کرده و سپس در دو وقت 3 دقیقه‌ای به پرسش و پاسخ پیرامون موضع تیم حریف پرداختند و سرانجام  4 دقیقه پایانی به جمع بندی و نتیجه گیری گزاره یاد شده گذشت.
داوری این مسابقه را نعمت الله فاضلی، علی منتظری و مقصود فراست‌خواه برعهده داشتند که پس از ارزیابی، تیم «فراست» را برنده اعلام کردند.

در پایان این مراسم، از تیم‌های «فراست»، «جیم» و «اتاق آسمان» به عنوان تیم‌های اول تا سوم تجلیل شد و نشان خواجه نصیرالدین طوسی به تیم فراست به عنوان تیم بر‌تر این دوره از رقابت‌ها اهدا شد.

تیم «اندیشه» از خراسان جنوبی نیز به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات برگزیده شد.
 
گفتنی است به تیم‌های بر‌تر این دوره از رقابت‌ها مجموعا 100 میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.
 
لازم به ذکر است چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی از 28 تا 30 آذرماه به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و جهاد دانشگاهی واحد امیرکبیر برگزار شد.
 
انتهای پیام/

http://fna.ir/U85LE3


ویدیو مرتبط :
تیم ملی فوتسال ایران نایب قهرمان مسابقات جایزه بزرگ شد