ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کارخانه: ضعف های تیم بهتر مشخص شد


کارخانه: ضعف های تیم بهتر مشخص شداسپورت تی وی/ تیم ملی والیبال ایران دیروز در دومین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم ملی والیبال فرانسه باز هم مغلوب شد.
ملی پوشان والیبال ایران در دیدار دوم سه برصفر مقابل فرانسه شدند، تیمی که در لیگ جهانی 2015 عنوان قهرمانی را به دست آورد.
البته کارشناسان به هیچ عنوان برد و باخت در این دو دیدار تدارکاتی را مهم نمی دانند، موضوع مهمی که لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال هم بر روی آن تاکید زیادی دارد. تیم ملی والیبال در راه رقابت های انتخابی المپیک قرار دارد و قرار گرفتن مقابل تیم هایی همچون فرانسه که جز قدرت های برتر فرانسه هستند می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.
مصطفی کارخانه مربی نام آشنای والیبال ایران در رابطه با دیدار تیم ملی ایران با فرانسه به خبرنگار اسپورت تی وی گفت: تیم ملی والیبال ضعف های خود را بهتر شناخت. حالا لوزانو که مدت زمان زیادی نیست در تیم ملی مشغول به کار شده شناخت بهتری پیدا کرده است و می تواند بر اساس این شناخت ها ذهنیت بهتری پیدا کند و در ادامه تصمیمات درست تری بگیرد.
این مربی در ادامه گفت: تیم ملی والیبال ایران روی توپ های برگشتی مشکل دارد و این را در دو دیدار تدارکاتی با تیم قدرتمند فرانسه دیدیم. البته این جای نگرانی نیست. نگرانی اصلی وقتی است که نمی دانیم مشکل کار کجاست. اکنون لوزانو می تواند بر اساس شناختی که نسبت به بازیکنان پیدا کرده این مشکل را حل کند.
وی با بیان اینکه هیچکس به غیر از لوزانو نمی تواند در رابطه با بازیکنان تیم ملی والیبال تصمیم گیری کند و نفرات را دعوت کند گفت: صحبت کردن درباره اینکه چه کسانی در تیم حضور داشته باشند و چه کسانی نه اصلا درست نیست. این فقط بر عهده لوزانو است.
کارخانه خاطر نشان کرد: امید زیادی به صعود تیم ملی والیبال ایران به المپیک داریم. البته در راه انتخابی المپیک باید از هرگونه گمانه زنی و بیان انتظارات پرهیز کنیم و اجازه دهیم این تیم با آرامش به کار خود ادامه بدهد.

منبع: اسپورت تی وی


ویدیو مرتبط :
ترکیب تیم ملی مشخص شد