سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برپایی نشست تخصصی «تاریخ‌نویسی هنر در ایران» در فرهنگستان هنر


خبرگزاری کتاب ایران/ پنج نشست‌ تخصصی همراه با برگزاری نمایشگاه «‌کتاب هنر» در موسسه فرهنگی- هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر برپا می‌شود. نخستین نشست از این مجموعه به بررسی «تاریخ هنر نویسی در ایران» اختصاص دارد که از ساعت 16، یکشنبه 24 آبان با سخنرانی علی اصغر میرزایی مهر، محمدحسن حامدی و جواد علی محمدی در سالن سینماتک موسسه فرهنگی- هنری صبا برگزار می‌شود.

نخستین نمایشگاه تخصصی «کتاب هنر» ایران با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه کتاب و موسسه فرهنگی هنری صبا متعلق به فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره 1552 فرهنگستان هنر مراجعه کنند.

نمایشگاه تخصصی هنر نیز از 23 تا 30 آبان، همزمان با بیست و سومین دوره هفته کتاب، از ساعت 10 تا 18 میزبان علاقه‌مندان به کتب هنری است.


ویدیو مرتبط :
تیزر تلوزیونی فرهنگستان هنر