فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سپند امیر سلیمانی به کمپین «من کتاب می‌خوانم» پیوست


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سپند امیر سلیمانی در برنامه «کافه هنر» رادیو ایران ضمن اعلام حمایت از این کمپین تاکید کرد: همه با هم در این طرح ملی در کنار هم باشیم.

وی در ابتدای این گفتگوی تلفنی که با برنامه «کافه هنر» داشت این طور خودش را معرفی کرد: من سپند امیر سلیمانی هستم خواستم حواستان را پرت کنم. اصلا به کمپین ملی «من کتاب می‌خوانم» دقت نکنید. ‌‌نهایت این است که بروید کتاب بخرید. چون می‌شود لای آن گل پیچید، می‌شود روی آن نان پخش کرد و می‌شود سبزی پاک کرد. کتاب برای زندگی خیلی استفاده‌های خوبی دارد.

وی ادامه داد: البته این یک شوخی بود به خاطر اینکه ما این روز‌ها کمتر کتاب می‌خوانیم. من هم وارد این کمپین شده‌ام و در اینجا دوست دارم که همه در کنار هم در این طرح ملی شرکت کنیم. شعرهای فاضل نظری را از دست ندهید.

کمپین (پویش) ملی «من کتاب می‌خوانم» به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی از رادیو ایران آغاز شده وتا 25 آذر ادامه دارد.

بر اساس این گزارش شنوندگان و مخاطبان رادیو ایران می‌توانند یک صفحه از کتاب مورد علاقه خود را بخوانند وفایل صوتی خود را به نشانی سایت رادیو ایران www. radioiran. ir و کانال تلگرام: @radioiranir ارسال کنند.

فایل‌های صوتی هر شب در برنامه «کافه هنر» پخش می‌شود و شنوندگان می‌توانند صدای خود را بشنوند، «کافه هنر» کاری از گروه اندیشه و فرهنگ رادیو ایران از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 شب از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سپند امیر سلیمانی و کمند امیر سلیمانی