ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیروانی: مگر با تیم محلی بازی داریم که شب بازی جمع شویم؟


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 11:55

پیروانی: مگر با تیم محلی بازی داریم که شب بازی جمع شویم؟

کاپ/ سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: شرایط اردویی تیم ملی خوب است. افشین پیروانی درباره شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: بابت برگزاری تمرینات در یکی دوروز گذشته پشت درهای بسته عذرخواهی می کنم. مشغول درست کردن مشکلات اسپانسر و تبلیغات دور زمین بودیم. شرایط اردو هم خوب است. استارت کار خودمان را زده ایم. اگر انشاءالله گوام را شکست دهیم بعد از حدود دو ماه و نیم نفس راحت خواهیم کشید.البته هنوز اجازه ورود به کشور گوام را به ما نداده اند!
وی درباره مصاحبه باقریان اینکه تیم ملی باعث مصدومیت بازیکنان می شود، عنوان کرد: آقای باقریان از دوستان ماست. این را کلی می گویم. پرچم تیم ملی برای همه ما افتخار خواهد بود. این طور نیست که ما افتخار داشته باشیم از یک باشگاه بازیکن بگیریم. آنها باید به نام و پرچم ایران افتخار کنند تا بتوانند در تیم ملی حضور داشته باشند. اگر آنها این حرف را زدند به خاطر حاشیه هایی است که در تیم شان به وجود آمده است. اینکه در باشگاه بنشینیم و جبهه گیری کنیم اصلا در شان و شخصیت کسی نیست.
مدیر تیم ملی فوتبال درباره ادعای مظلومی مبنی بر اینکه تعطیلی لیگ برای بازی با گوام و ترکمنستان معنایی ندارد و باید شب بازی جمع شویم، تصریح کرد: مظلومی از مربیان خوب ماست. ما که با تیم محلی بازی نداریم این گونه کار کنیم. مطمئن باشید برای ضعیف ترین تیم هم باید بهترین هماهنگی ها را داشته باشیم. اوایل فوتبال ما این طور بود که ما ظهر روز بازی در رستوران جمع می شدیم و بعد از ظهر بازی می کردیم. ما ایران و بهترین تیم آسیا هستیم اما باید برابر تیمهای ضعیف نیز بهترین نتایج را بگیریم.
وی در پاسخ به این سوال که برای بازی با عمان هم تعطیلی زیاد داشتیم اما خوب نتیجه نگرفتیم، اذعان داشت: عمان جزو تیم های خوب است. اگر بخواهیم بگوییم که به خاطر یک بازی که خوب نتیجه نگرفتیم پس نباید لیگ را تعطیل کنیم چرا به گذشته اشاره نمی کنیم.
پیروانی اضافه کرد: اگر به فوتبال دنیا نگاه کنیم آنها 20 لژیونر دارند. همین تیم ژاپن 14 لژیونر دارد. نمی توانیم وقتی تیم مان در حال پوست اندازی و جوانگرایی است بخواهیم مدت کمی اردو بگذاریم. شاید برخی ادعا می کنند اگر زمین خوبی داشتیم می توانستیم در ایران هم بازی را برگزار کنیم. متاسفانه مشکل داریم. از مجموعه آزادی تشکر می کنم که همکاری کردند. در نهایت فکر می کنم اگر اردو یا جلسات تمرینی می گذاریم به خاطر هماهنگی بیشتر بچه هاست. اگر یک کار غلط یک بار نتیجه دهد دلیل نمی شود که بخواهیم به آن برگردیم. خواهش می کنم به جلو نگاه کنید و به گذشته نگاه نکنید.
وی ادامه داد: یک حرفی برخی دوستان زدند، وقتی یک بازیکن دیر انتخاب می شود مشکلات به وجود می آید. این طور می شود که دو هفته تعطیلی لیگ می خواهید تا مشکلات بدنسازی تان را حل کنید. اینکه دوستان بگویند چون دو هفته تمرین تعطیل شده مجبور هستیم بدنسازی کنیم اصلا کار درستی نیست. خواهش می کنیم دوستان به این مساله منطقی تر نگاه کنند. از نزدیک بیایند و تمرین تیم ملی را نگاه کنند. دوستان که اینجا تفریح نمی کنند. می گویند بازیکنان در تیم ملی مصدوم می شوند. مگر سید جلال حسینی در باشگاه مصدوم نشده بود. سردار ازمون مصدوم است و شاید نتواند برای ما بازی کند. پس نیاییم وقتی بازیکن مصدوم شد زمین و زمان را به هم بدوزیم. جایگاه تیم ملی از همه بالاتر است. اگر اتحاد و همدلی به وجود بیاید، بهتر است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
چگونه بازی ساز شویم؟ از کجا بازی سازی را شروع کنیم؟ (1)