سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ایده های خلاقانه برای تزئین و کادو کردن هدیه‌ها


ایده های خلاقانه برای تزئین و کادو کردن هدیه‌هاتابناک با تو/ ظرافت و زیبایی کادوهای دربرگیرنده هدایا در چیزی بیش از کاغذهای رنگی و روبان‌های زیبای پیچیده شده به دور آن‌ها نهفته است. یک هدیه منحصر به فرد، با تزئینی متفاوت و مناسب معنا پیدا می‌کند. در سرگرمی‌های خانه‌داری دارچین با پنج ایده خلاقانه برای تزئین و کادو کرده هدیه‌ها آشنا شوید.

ایده اول: هدایای سخنگو

با کمک یک کامپیوتر و یک دستگاه چاپگر می‌توانید از کاغذ کادو ساده و مخصوص خودتان برای پیچیدن هدایا استفاده کنید.

تایپ کردن یک پیام صمیمانه از طرف خودتان و چاپ کردن آن بر روی کاغذ یک روش ساده، سریع و البته خلاقانه برای داشتن یک کاغذ کادوی متفاوت است.
شما می‌توانید از این روش برای زمان‌هایی که به هر دلیلی نمی‌توانید در موقع باز کردن کادو حضور داشته باشید (مثل مراسم‌های ازدواج) استفاده کنید.

این ایده همچنین برای افرادی که در لحظات آخر متوجه می‌شوند که به کاغذ کادو دسترسی ندارند، خیلی کارساز است.

ایده‌ای بسیار ساده، زیبا و بکر برای نشان دادن صمیمیت و جلوه دادن هرچه بیشتر یک هدیه هرچند کوچک به دریافت کننده هدیه

ایده دوم؛ کمک گرفتن از طبیعت بکر دریا

استفاده از رنگ‌های سرد و کاغذهای معطر (و یا حتی چند قطره از عطر مورد علاقه خودتان یا شخص دریافت کننده هدیه) زیبایی خیره‌کننده‌ای به یک بسته‌بندی ساده می‌بخشد
استفاده از شاخه‌های گل برای تزیین کردن هدایا روش بسیار رایجی است. ولی طبیعت و زیبایی‌های آن به گیاهان محدود نمی‌شود.

یکی دیگر از روش‌های ناب برای تزئیین هدایا استفاده از مرجان‌هاست. بر خلاف گل‌ها که معمولا برای مناسبت‌های خاصی همچون ازدواج به کار می‌آیند، امکان استفاده از مرجان‌ها برای تزئین انواع مختلف هدایا در هر مناسبتی وجود دارد.

موارد استفاده از مرجان‌ها به مواقعی محدود می‌شود که هدیه انتخابی شما در یک جعبه محکم و با دوام قرار داشته باشد.

ایده سوم؛ یک روش بسیار سریع برای تزیین جعبه‌های ساده

اگر فقط چند جعبه ساده دارید و وقت چندانی هم برای کادوپیچ کردن هدیه‌تان ندارید، می‌توانید از کاغذهای ساده و رنگی برای تزویین هدایا استفاده کنید.
یکی از بهترین و سریعترین روش‌های کادو کردن و هویت بخشیدن به بسته‌بندی‌های ساده به کارگیری کاغذهای رنگی است.

کافیست کاغذهای رنگی را با صورت نوارهای باریک ببرید و به دور بسته‌بندی هدیه بپیچید.

اگر قصد استفاده از این ایده زیبا را دارید از تمیزی و یکدستی سطح بسته‌بندی هدیه مطمئن شوید

ایده چهارم؛ استفاده از چوب برای تزئین هدایا
اگر می‌خواهید هدیه شما در میان انبوهی از هدایای دیگران جلوه خاصی داشته باشد و صمیمیت بیشتری به دریافت کننده منتقل کند، سعی کنید تا حد امکان صمیمیت خودتان را در خاص بودن ظاهر هدیه (با حفظ سادگی) بگنجانید.

یکی از روش‌های بسیار نوپا و مبتکرانه برای تزئیین هدایای خاص استفاده از پلاک‌های چوبی منقوش به نام دریافت‌کننده هدیه است.

استفاده از این ایده برای بیان صمیمیت در عین سادگی بسیار موثر است.

از این روش همچنین می‌توانید برای موقعیت‌های خاصی که بیش از یک نفر دریافت کننده هدیه وجو دارد (مانند مراسم ازدواج و یا تولد دوقلوها) استفاده کنید تا بدون هیچ مشکلی از رسیدن هدایایتان به دست شخص مورد نظر اطمینان پیدا کنید.

ایده پنجم؛ وقتی کاغذ کادو تمام می‌شود

در تمام خانه‌ها کیف‌های پلاستیکی رنگی، کاغذ سفید، مجله، روزنامه، کتاب‌ها و بروشورهای قدیمی پیدا می‌شوند.در این مواقع بهترین راه حل موجود استفاده خلاقانه از مواد در دسترس برای تزیین و بسته‌بندی زیبای هدایا است.گاهی در هنگام بسته‌بندی هدایا، کاغذ کادو تمام می‌شود و امکان تهیه مجدد همان کاغذ کادو نیست.

در صورت دسترسی به یکی از این موارد، شما تنها یک قدم با داشتن یک بسته‌بندی ساده، زیبا والبته متفاوت فاصله دارید.

تنها با به کارگیری سلیقه خودتان و در نظر گرفتن مناسبت و سلیقه فرد دریافت‌کننده هدیه می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن یک بسته‌بندی زیبا و البته منحصر به فرد داشته باشید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تابناک با تو


ویدیو مرتبط :
جعبه کادو با تزئین خلاقانه