ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بیرانوند: بامداد فردا به تهران می‌آیم اما نه برای مذاکره با پرسپولیس/ با من تماس نگرفته‌اند


علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص نتیجه مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اخیراً هیچ مذاکره‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس نداشته‌ام و تماسی هم از سوی آنها با من گرفته نشده است.

وی  یادآور شد: با اجازه از کادرفنی ساعت یک بامداد فردا (چهارشنبه) ترکیه را به مقصد تهران ترک می‌کنم. دلیل حضورم این است که قصد دارم فردا راهی شهرستان شوم تا خانواده‌ام را تا روز جمعه به تهران بیاورم و از روز شنبه نیز در تمرینات تیم نفت شرکت خواهم کرد.

بیرانوند با رد این موضوع که از طرف پرسپولیسی‌ها هیچ صحبتی اخیرا با وی شده است، خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند من عصر امروز به تهران می‌آیم تا با باشگاه پرسپولیس آخرین مذاکرات خود را انجام دهم صحت ندارد چرا که برای ساعت یک بامداد فردا بلیت برگشت دارم و از پرسپولیس هم با من تماسی برای ادامه مذاکرات گرفته نشده است.

دروازه‌بان درباره نتیجه مذاکرات دو باشگاه نفت و پرسپولیس برای انتقال وی به جمع سرخپوشان گفت: من هم مثل شما فقط شنیده‌ام مدیریت دو باشگاه در حال مذاکره برای این انتقال هستند اما در جریان این مذاکرات نیستم و تا الان هم از باشگاه نفت به من نگفته‌اند که سریع راهی تهران شوم تا با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کنم. اگر هم فردا به تهران برمی‌گردم با اجازه کادرفنی بوده و به خاطر خانواده‌ام است نه چیزی دیگر.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ایران ۱-۳ مغلوب امریکا شد/ بازی بعدی، فردا ۳:۴۰ بامداد