ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جواب منفی ستاره پاریسی‌ها به بارسلونا و بایرن مونیخ


جواب منفی ستاره پاریسی‌ها به بارسلونا و بایرن مونیخ

ایسنا/ مارکو وراتی تمایلی به ترک تیم قهرمان لیگ فرانسه ندارد و می‌خواهد در این تیم بماند.
با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی مارکو وراتی از پاری‌سن‌ژرمن به گوش می‌رسید، این هافبک ایتالیایی اذعان کرد که قراردادش را به زودی تمدید خواهد کرد.
مارکو وراتی هافبک تیم ملی ایتالیا که در سال 2012 از پسکارا به پاری سن ژرمن پیوست، به یک مهره کلیدی در ترکیب قهرمان فرانسه تبدیل شده است. وراتی به Centro گفت: این یک سال مهم، هم برای من است و هم برای تیمم چرا که می‌خواهیم که تا حد امکان عملکرد خوبی داشته باشیم و در لیگ قهرمانان بدرخشیم. قبل از پیوستن به پاری سن ژرمن در یک قدمی پیوستن به یوونتوس بودم. ما بر سر جزئیات مشغول مذاکره با یوونتوس بودیم که شنیدم پاری سن ژرمن پیشنهادی ارائه کرده و به همین خاطر به اینجا آمدم، چرا که می‌خواستم حضور در شرایطی متفاوت را تجربه کنم.
این هافبک تکنیکی در ادامه گفت: پیشنهادهایی از بارسلونا و بایرن مونیخ دارم ولی همانطور که قبلا گفتم اولویت من پاریس است و می‌خواهم در این تیم بمانم.
وراتی ادامه داد: می‌خواستم به عنوان عضوی از پروژه PSG احساس شوم، همیشه اینجا احساس مهم بودن دارم. تمام اعضای خانواده‌ام یوونتوسی هستند و من توسط یوونتوسی‌ها احاطه شده ام. من هنوز هم بازی‌های یوونتوس و میلان را دنبال می‌کنم و از دیدن مسابقات آنها لذت می‌برم. ولی علاقه خاصی به تیم‌های ایتالیایی ندارم و برنده و بازنده برایم مهم نیست. فکر می‌کنم آنها در این فصل هم مدعی نخست قهرمانی باشند.
او ادامه داد: سال جدید همچنین سال مهمی برای من برای حضور در یورو نیز هست و امیدوارم که ایتالیا بتواند عملکرد خوبی در آن داشته باشد. ما با ذهنیت اینکه می‌خواهیم یورو 2016 را فتح کنیم، مسابقات را آغاز می‌کنیم و ادامه می‌دهیم، اگرچه تیم‌های قدرتمندی حضور خواهند داشت، ولی تیم ملی در مرحله حساسی قرار دارد. درباره سرمربی تیم نیز باید بگویم که او همیشه ما را برای بازی‌ها به خوبی آماده می‌کند و از نظر فنی یکی از بهترین مربی‌های حال حاضر فوتبال است و با بسیاری از مربیان بزرگ که تیم ها را هدایت می کنند قابل قیاس است. او خیلی زیاد بر روی مسئله انگیزه تمرکز می کند و شما همیشه اگر شایسته باشید در ترکیب تیم او حضور خواهید داشت. او به ندرت با بازیکنان صحبت می کند و معمولاً سعی دارد کل تیم را یکدست هدایت کند.
منابع خبری در فرانسه اعلام کردند وراتی که اکنون در پاری‌سن‌ژرمن توپ می‌زند، تابستان سال آینده با 50 میلیون یورو به بارسلونا منتقل می‌شود. هافبک پیشین باشگاه پسکارای ایتالیا از رئال مادرید هم پیشنهادی دریافت کرده اما در دوران مربیگری کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی و پیشین رئال مادرید فرصت حضور این بازیکن در فوتبال اسپانیا به وجود نیامد.
لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا چند ماه پیش در مورد خرید وراتی گفته بود: مدل فوتبالی که مارکو بازی می‌کند را دوست دارم. او از آن دست بازیکنانی است که خیلی راحت می‌تواند در بارسلونا جا بیفتد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بارسلونا-بایرن مونیخ