علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اعلام موجودیت شورای ائتلاف اصول‌گرایان/راهی جز ائتلاف نیست


به گزارش خبرنگار مهر، محمد نبی حبیبی شنبه‌شب در نشست با اصول‌گرایان استان بوشهر اظهار داشت: ائتلاف اصول‌گرایان در شرایط کنونی یک ضرورت است و در این راستا جلسات و نشست‌های مختلفی با اصول‌گرایان داشته‌ایم.

وی با اشاره به اعلام لاریجانی برای پیوستن به ائتلاف اصول‌گرایان، خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف اصولگرایان در روزهای آینده در مرکز با سخنرانی حداد عادل اعلام موجودیت خواهد کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه در برخی مواقع باید برای نیامدن در صحنه انتخابات احساس تکلیف کنیم، اضافه کرد: تعداد بالای کاندیداهای اصول‌گرا می‌تواند یک آسیب باشد و این تعدد نباید موجب شود که رقبا به مجلس بروند.

راهی جز ائتلاف نیست

وی اضافه کرد: در اردیبهشت‌ماه سال ۹۲ نیز آیت‌الله مکارم بر لزوم حضور یک کاندیدای اصول‌گرا تاکید داشتند که اینگونه نشد و نتیجه انتخابات را دیدیم و امسال در انتخابات مجلس نباید چنین اتفاقی روی دهد.

حبیبی با تاکید بر اینکه اصول‌گرایان در انتخابات مجلس دهم راهی به‌جز ائتلاف ندارند، بیان کرد: به جای سهم‌خواهی باید ائتلاف اصول‌گرایان صورت بگیرد و در مسیر ائتلاف حرکت شود.

وی با اشاره به حمایت حزب موتلفه از فهرست جامعتین در انتخابات مجلس خبرگان، افزود: برای ائتلاف اصولگرایان از ظرفیت موتلفه استفاده می‌کنیم و امیدواریم به جمع‌بندی مناسبی برسیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اگر ائتلاف هم‌شکل نگیرد، دست‌خالی وارد انتخابات نمی‌شویم، گفت: ائتلاف اصولگرایان برای ما مهم است و اگر کاندیدای مورد نظر موتلفه در ائتلاف پذیرفته نشود ما تابع جمع خواهیم بود.

از همه اصول‌گرایان استقبال می‌کنیم

وی با اشاره به اینکه احزاب ایثارگران، پایداری و موتلفه در استان‌ها باید با لیست واحد وارد انتخابات مجلس شوند، اظهار کرد: ثبات قدم یکی از دلایل ماندگاری موتلفه است؛ ما با روحانیت هستیم ولو اینکه بدانیم شکست خواهیم خورد.

حبیبی با اشاره به تلاش حزب موتلف برای برگزاری نشست سه‌نفره بین آیت‌الله موحدی کرمانی، آیت‌الله مصباح و آیت‌الله یزدی، بیان کرد: هر کس اصلاح‌طلب نیست و حتی کف اصولگرایی هم باشد از او استقبال می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه اصول‌گرایان باید برای ائتلاف همت کنند، اضافه کرد: هر اصول‌گرایی که این همت را نداشته باشد باید در روز قیامت پاسخگو باشد.


ویدیو مرتبط :
اصول گرایان در مجلس شورای اسلامی از نمایی دیگر!!!!