پدر محمدحسین فهمیده: مردم هرگز دست از آرمان‌های شهدا و انقلاب برنمی‌دارند


پدر محمدحسین فهمیده گفت: حضور رای اولی‌ها در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

محمدتقی فهمیده که برای انداختن رأی خود به صندوق، در مسجد جامع رجایی‌شهر کرج حضور یافته بود، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: امروز من و خانواده‌ام به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور در انتخابات در پای صندوق‌های رای حاضر شده‌ایم.

وی افزود: بدون شک همه مردم ایران امسال نیز همانند دوره‌های قبل حضور پرشوری در صحنه انتخابات دارند تا به دشمنان ثابت کنند هرگز دست از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و انقلاب برنمی‌دارند.

پدر شهید فهمیده خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم درپای صندوق‌های رای، تیز زهرآلودی به چشم دشمنان نظام و انقلاب است و خواب راحت را از آنان می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مردم امروز نیز باید با بصیرت و آگاهی در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با انتخاب خود افراد اصلح را راهی خانه ملت کنند.

پدر شهید فهمیده با تاکید بر حضور حداکثری رای اولی‌ها در صحنه انتخابات، گفت: رای‌ اولی‌ها باید با ایمان و وفاداری کامل به نظام در انتخابات شرکت کنند و به این ترتیب دل مقام معظم رهبری و شهدا را شاد کنند.

وی در پایان گفت: بدون شک اگر محمدحسین نیز شهید نشده بود، امروز اول صبح در صف رای‌دهنده‌ها حضور می‌یافت و رای خود را برای تعیین سرنوشت کشورش به داخل صندوق می‌انداخت.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
عیادت رهبر انقلاب ( امام خامنه ای)از پدر یکی از شهدا