ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شریفی‌نیا: مگر پرسپولیس دیگر وجود دارد که برایشان کری بخوانم؟!


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.26 - 23:10

شریفی‌نیا: مگر پرسپولیس دیگر وجود دارد که برایشان کری بخوانم؟!

خبرآنلاین/ محمد رضا شریفی نیا در مصاحبه با خبر آنلاین حسابی برای پرسپولیسی ها کری خوانده است. مهراوه شریفی نیا بازیگر مطرحی است اما یک پرسپولیسی دو آتیشه هم به حساب می آید. او دختر محمدرضا شریفی نیاست؛ کسی که استقلالی است! مهراوه یک بار در مصاحبه ای جالب گفت: «با پدرم سر استقلال و پرسپولیس خیلی کری داریم.» این جمله بهانه ای بود برای صحبت های فوتبالی با محمد رضا شریفی نیا؛ او که از سال 1373 با فیلم آدم برفی داوود میرباقری پا به عرصه سینما گذاشت. این بازیگر مطرح سینما که برای یک گفت و گوی سینمایی به موسسه خبر آمده بود، با رویی باز به سوالات فوتبالی ما هم پاسخ داد تا گفت و گویی جذاب داشته باشیم. شریفی نیا برای پرسپولیسی ها به شدت کری خوانی کرد.
آقای شریفی نیا شما استقلالی هستید.
من درباره فوتبال فعلا حرف نمی زنم.(خنده)
دخترتان مهراوه شریفی نیا در یک مصاحبه گفته بود با پدرم که استقلالی است خیلی کری دارم.
دقیقا. من و مهراوه سر استقلال و پرسپولیس خیلی با هم کری داریم. بازی های دربی را تماشا می کنیم و کلی برای همدیگر کری می خوانم.
واقعا؟ پس اهل کری خوانی هستید.
مگر پرسپولیسی دیگر وجود دارد که بخواهم کری بخوانم؟(خنده)
آقا خیلی استقلالی هستید. بازی آخر دربی را تماشا کردید؟
بله، خیلی بازی قشنگی بود. واقعا از دیدن این مسابقه لذت بردم.
جوک های بعد از بازی هم به دستتان رسید؟
بله، جوک ها را خواندم. فهمیدم که برای پرسپولیسی ها افتخار بوده که استقلال را در دقیقه آخر ببرند. ببیند مساوی جلوی تیم ما چقدر برایشان مهم بود که اینقدر خوشحال بودند و کلی برای این بازی جوک ساختند. برایشان افتخار بود که یک مساوی از ما بگیرند. همین که دقیقه 90 و خرده ای گل زدند و اینقدر خوشحال بودند، خودش گویای همه چیز است. انگار آرزو داشتند با استقلال مساوی کنند و شانس آوردند نباختند.
البته پرسپولیسی ها می گویند استقلال خوش شانس بود.
نه اصلا اینطوری نیست. استقلال اگر خوش شانس بود که بازی را می برد. با فضایی که به وجود آمد مشخص بود پرسپولیسی ها آرزو داشتند مساوی بگیرند.
می گویند آقای احمدی نژاد رئیس جمهور قبلی هم استقلالی شدید بودند، درست است؟
والا من خبر ندارم.
به فرهاد مجیدی علاقه ای دارید؟
دیگر خیلی بحث حاشیه نکنیم. من نتایج را پیگیری می کنم و به فرد خاصی علاقه ای ندارم.
ولی با علی پروین که پرسپولیسی است، خیلی علاقه دارید.
(خنده) بله، علی آقا که یک آدم ویژه است. من واقعا او را دوست دارم.
به هر حال پرسپولیسی است و شما هم که استقلالی هستید. شما تهیه کننده فیلم سلطان بودید و با علی آقا کار کردید. کری هم برای او می خواندید.
اوه، بله. (خنده) روز اول که علی پروین را دیدم گفتم من استقلالی هستم و کمی کری خواندم. با خنده گفت جمع کن بابا. اینجا از این حرف ها نداریم.(خنده)
قبول دارید جایگاه شما در سینما با جایگاهی که پروین در فوتبال دارد، بی شباهت نیست؟
نمی دانم والا. جایگاه پروین در فوتبال ایران یک جایگاه خاص است.
شما بازی های تیم ملی را دنبال می کنید؟
بله، تا جایی که بتوانم بازی ها را می بینم.
نظرتان درباره کارلوس کروش چیست؟
من کارلوس کروش را دوست دارم. به کار این مربی خیلی علاقمندم.
البته منتقدانی هم دارد. او مهدی رحمتی گلر استقلالی را از تیم ملی کنار گذاشت. هنوز هم بعضی ها در این زمینه منتقد کروش هستند.
مهدی رحمتی الان بهترین گلر ایران است ولی کروش تشخیص داده که او در تیم ملی نباشد. من زیاد در جریان نیستم که چه اتفاقی افتاده است و باید در این باره از خود کروش بپرسیم.
ماجرا این بود که رحمتی از تیم ملی موقتا خداحافظی کرد و کروش هم گفت به سلامت. در واقع او می خواست با بازیکن سالاری مبارزه کند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
کل کل استقلال و پرسپولیس - امیر جعفری و مهراوه شریفی نیا