علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



رفع ابهام از مرگ دختر جوان /پزشکی قانونی خودکشی را تایید کرد


 به گزارش خبرنگار مهر عصر شنبه  ۲۳ آبان ماه در تماس تلفنی با بازپرس کشیک، قاضی مدیر روستا، ماموران نیروی انتظامی او را از خودکشی دختری ۲۷ ساله ساکن غرب تهران آگاه کردند و قاضی مدیر روستا دستور بررسی تحقیقات در محل را صادر کرد که مشخص شد این اقدام دختر خود خواسته بوده و در خانه اش کسی به جز خودش زندگی نمی‌کرده است.

به گفته بازپرس ویژه قتل، متوفی دختری شهرستانی ساکن غرب تهران است که در اقدامی عجیب خود را از پنجره خانه اش در طبقه ششم به پایین انداخته و با سقوط روی میله های بالای دیوار حیاط خانه، در دم جان سپرد و قبل از این که نیروهای امدادی و آتش نشانی به محل برسند او مرده بود.

در بررسی محل مشخص شد در خانه قفل است و ماموران انتظامی با دستور قاضی مجبور شدند پس از شکاندن در خانه، وارد شوند و آنجا را کامل جست و جو کنند اما به جز شماره خواهرش، چیزی نیافتند که در تماس با خواهر وی  معلوم شد او از این اقدام خواهرش خبر داشته و قبل از اقدام به خودکشی، خودش با خواهرش تماس گرفته است و بعد از آن خودش را پایین انداخته است.

بر اساس این گزارش، پس از بررسی های بیشتر و تایید پزشکی قانونی در مورد خودکشی دختر، پرونده مختومه  شد.


ویدیو مرتبط :
گزارش غم انگیز- مرگ دختر جوان به دلیل اشتباه پزشکی