سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



محجوب: بیکاری زنان کارگر 2 برابر افزایش یافت


محجوب: بیکاری زنان کارگر 2 برابر افزایش یافت تسنیم/ دبیرکل خانه کارگر با اشاره به اینکه بیکاری در زنان کارگر دوبرابر شده است، گفت: باید برای امنیت شغلی معیشت و رفاه کارگران تلاش بیشتری کرد.

علیرضا محجوب امروز در نخستین روز از هفته کارگر با حضور در حرم امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب، اظهار داشت: راهپیمایی حق کارگران است و آنها در راهپیمایی روز کارگر حضور می‌یابند و هر فردی که با آن مخالف است باید با ما در مجلس صحبت کند و در گوشه و کنار مصاحبه نکرده و کنایه نزد.

وی افزود: کارگران درس ایستادگی و مقاومت را آموخته‌اند و در سالی که اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است ستون فقرات تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

دبیرکل خانه کارگر گفت: کارگران از ابتدای انقلاب ایستادگی کرده، در جبهه جنگ حضور داشتند و انقلاب را پیش بردند و هم اکنون ما موظف هستیم تا حقوق، معیشت و رفاه کارگران را تأمین کنیم و در رابطه با امنیت شغلی آنها تلاش بسیاری کرده‌ایم اما نتوانسته‌ایم این موضوع را قانون کنیم.

محجوب بیان کرد: بازنشستگان سال‌هاست موضوع همسان‌سازی حقوق را مطرح می‌کنند از سوی دیگر آمار بیکاری در بین زنان کارگر دو برابر افزایش یافته است که این مسائل باید مورد توجه قرار بگیرد، چرا که کارگران 40 درصد جمعیت کشور هستند اما سهم آنها در تصمیم‌گیری ناچیز است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
وزیر صنعت: نرخ بیکاری زنان سه برابر متوسط نرخ بیکاری کش