سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک مرکز بهداشتی درمانی خیر ساز در تنکابن به بهره برداری رسید


به گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنکابن در آیین افتتاح این مرکز بهداشتی و درمانی از خیرین حوزه سلامت به عنوان جهادگران در راه خدا نام برد و گفت : این مرکز در زمینی به مساحت 889 متر مربع در چهار طبقه ساخته شده و از امکاناتی نظیر دندانپزشکی ، سالن اجتماعات ، واحد بیماری ها ، داروخانه ، مامایی و اتاق بستری موقت برخوردار است .
نیما نژاد مقدم با بیان اینکه تاکنون ده میلیارد ریال جهت احداث این مرکز هزینه شده است ، افزود : برای تامین تجهیزات این مرکز نیز تاکنون یک میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اظهار داشت : 58 روستای این منطقه زیر پوشش ده خانه بهداشت قرار دارند و در زمینه های مختلف بهداشتی درمانی به مردم خدمات رسانی می کنند.
نژاد مقدم در ادامه با تاکید بر گسترش فعالیت های خیرین در جامعه ، خاطر نشان کرد : با فراهم کردن بستر لازم باید زمینه فعالیت های خیرخواهانه را در بخش های مختلف در سطح جامعه فراهم نمود .
مدیر شبکه بهداشت و درمان تنکابن ، تصریح کرد: ساخت مراکز و پایگاههای بهداشتی و درمانی یک فرصت معنوی است که خیرین حوزه سلامت از آن بهره مند شده اند.
وی یادآور شد : مشارکت همه اقشار جامعه در حوزه سلامت می تواند این نهاد را در خدمات رسانی بهتر به مردم یاری رساند.
شهرستان 150 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است .
7513/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خواص بهداشتی و درمانی پسته