علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تاریخ اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دکترا


تاریخ اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دکتراباشگاه خبرنگاران/ حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش ظهار داشت: وضعیت داوطلبان در کد رشته محل های انتخابی بر اساس حدنصاب اعلام شده، از سوی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به صورت کارنامه در روز پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه بر روی سامانه سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار می گیرد.
وی افزود: اطلاعیه هر یک از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که ملاک شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی هستند، در تاریخ فوق از سوی سازمان سنجش منتشر می شود.

توکلی گفت: داوطلبانی که در کد رشته محل های انتخابی دارای حد نصاب نمره علمی لازم هستند، می توانند بر اساس برنامه زمانی، در مراحل ارزیابی تخصصی دانشگاه ها و موسسه آموزش عالی شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: تنها داوطلبانی می توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای انجام ارزیابی تخصصی اقدام کنند که کد رشته محل های مربوطه را در زمان انتخاب رشته انتخاب و حد نصاب را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اسامی دعوت شدگان تیم ملی!!!!!!