ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دست خالی استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات


دست خالی استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالاتمهر/ فصل نقل و انتقالات نیم فصل دوم پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی رو به پایان است که دو تیم استقلال و پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند نیازهای خود برای نیم فصل دوم را تامین کنند.
در حالی که آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی در پیش است، نه پرسپولیس و نه استقلال نتوانسته‌اند از این پنجره زمستانی استفاده‌ای ببرند و در واقع بیش از آنکه از این فرصت برای بهبود اوضاع استفاده کنند، بعضا تضعیف هم شده‌اند.
در واقع دوقلوهای پایتخت با ادامه این روند دچار اعتراض‌های غیر رسانه‌ای و زیرپوستی هم شده‌اند تا جایی که مظلومی و برانکو هر دو با حالتی معترض به ساعت‌های آخر نقل و انتقالات نگاه می‌کنند.
استقلال
در استقلال اوضاع پیچیده‌تر از پرسپولیس است. در این باشگاه بعد از آنکه با برخی انتقادها، بهرام امیری و نظری جویباری «که در ابتدای فصل تیم خوبی بسته بودند و حتی در رای گیری برنامه نود بهترین تیم در نقل و انتقالات شناخته شدند» از نقل و انتقالات کنار کشیدند، مسئولیت نقل و انتقال به گفته مظلومی به توفیقی عضوی از اعضای هیات مدیره رسید اما در پنجره زمستانی تا این لحظه تنها مهدی مومنی خریداری شد آن هم در پست مهاجم که کمتر به نظر می‌رسید استقلال در آن با مشکل مواجه باشد.
در نهایت صدای پرویز مظلومی درآمد و او انتقاداتش را در این زمینه رسانه‌ای کرد هرچند تلاشی وجود داشت تا او را در سایت باشگاه بدون اعتراض نشان دهند. مظلومی که در پست هافبک وسط کرار و ریوالدو را از دست داده است، بیشترین نگاهش به این پست بود تا جاییکه بختیار رحمانی، رسول نویدکیا و آندو تیموریان را به نوبت در خواست کرد اما باشگاه استقلال به نظر می‌رسد در این رابطه هنوز اقدام موثری انجام نداده است.
این ماجرا تا جایی جلو رفت که نجف‌نژاد در غیاب افشارزاده‌ای که در این نقل و انتقالات هم در سفر آمریکا به سر می‌برد، درخواست بازگشت نظری به نقل و انتقالات را داشت، درخواستی که افشارزاده تلفنی آن را مسکوت نگاه داشت آن هم در حالی که مهلت نقل وانتقالات رو به پایان است. اگر چه برخی از پیشکسوتان سعی دارند درخواست مظلومی را بهانه بدانند اما مظلومی حق دارد از دو بازی‌سازی که در ابتدای فصل از دست داده حداقل یک نفر را داشته باشد.
پرسپولیس
اوضاع پرسپولیس مثل استقلال اسیر اختلافات داخلی نیست اما شوک سوشا و البته جدایی ایمان صادقی بسیار شوک بدی بر پیکر این تیم بود. برانکو چندین جلسه با طاهری داشته و بارها لیست بازیکنانی را که لازم داشته به باشگاه داده است. او حالا دو دروازه‌بان می‌خواهد و البته یکی دو بازیکن دیگر اما مسئله دروازه بان‌ها موضوعات مهم‌تری هستند.
پرسپولیس شهر بی‌دروازه شده است و اگر این موضوع را تا آخرین ساعت نقل و انتقالات تمام نکند به بن بستی می‌رسد که غیر قابل باور است. البته طاهری در مورد بیرانوند تلاش‌هایی صورت داد اما نفت که می‌دانست پرسپولیس لای منگنه گیر کرده قیمت را بالا و بالاتر برد تا مذاکرات فعلا متوقف شود. این همه در حالی رخ می‌دهد که اگر طاهری نتواند دروازه‌بانی به پرسپولیس اضافه کند و کار به ساعات پایانی برسد ممکن است برای یک بازیکن متوسط مجبور باشد میلیاردها تومان هزینه کند.

در واقع صبر بسیار زیادی که طاهری و برانکو تا این لحظه از خود نشان داده‌اند می‌تواند هزینه بسیار بالایی روی دست این دو بگذارد و البته که بازیکن خوبی هم نصیب‌شان نشود. در هر صورت پنجره زمستانی برای این دو تیم فعلا قفل شده و زمان زیادی برای بازکردن این قفل وجود ندارد. باید دید طی امروز و فردا آیا اتفاقی در این دو باشگاه رخ می‌دهد یا نه؟

جذاب ترین خبرهای ورزشی را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس