سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عراق: امیدواریم آزاد سازی تدمر مقدمه ای برای آزاد سازی همه اراضی سوریه باشد


عراق: امیدواریم آزاد سازی تدمر مقدمه ای برای آزاد سازی همه اراضی سوریه باشدایرنا/ وزارت خارجه عراق با اظهار خرسندی از آزاد سازی شهر تدمر سوریه از اشغال داعش اظهار امیدواری کرد که به زودی تمامی خاک سوریه که تحت اشغال این گروه تروریستی است آزاد شود.

به گزارش پایگاه خبری المعلومة ،احمد جمال سخنگوی وزارت خارجه عراق ضمن اظهار خرسندی از آزاد سازی شهر تدمر و فرودگاه آن از چنگ گروه تروریستی داعش، تحقق این دستاورد مهم نظامی را تبریک گفت.
جمال اظهار امیدواری کرد این دستاورد مقدمه ای برای آزاد سازی همه اراضی اشغالی سوریه از چنگ گروه تروریستی داعش ودیگر گروههای تروریستی بوده منجر به بازگشت امنیت وثبات به سوریه دوست و مردم بزرگوار آن شود.
وی تاکید کرد مردم عراق مشتاقانه منتظر تحقق دستاوردهای جدید در سوریه علیه تروریست ها هستند و هر اقدامی در راستای سازندگی ، ثبات وسعادت مردم سوریه را مبارک می دانند.
نیروهای دولت سوریه صبح روز یکشنبه پس از چند روز درگیری با تروریست ها توانستند با حمایت نیروی هوایی روسیه شهر تاریخی تدمر را از چنگ داعش خارج سازند.
سوریه از مارس ( اسفند 2011) تاکنون با بحران ناشی از ورود تروریست های خارجی به این کشور مواجه شدند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
فرار خفت بار داعش از مناطق آزاد شده عراق-سوریه