سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیكر هشت شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در قم تشییع و به خاك سپرده شد


به گزارش ایرنا‏، مراسم تشییع پیكرهای مطهر مدافعان حرم كه اخیرا در سوریه به دست تكفیری ها به شهادت رسیدند، از مسجد امام حسن عسكری (ع) قم آغاز و به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به حركت درآمد.
پیكر مطهر شهدا پس از ورود به حرم حضرت معصومه(س) و طواف دور مضجع شریف كریمه اهل بیت (س)، و اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر ، برای خاكسپاری به بهشت معصومه قم انتقال و در قطعه شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) به خاك سپرده شد.
مردم ولایت مدار استان قم در این مراسم باشكوه در حالی كه تصاویری از رشادت های شهدای مدافع حرم، بر دست داشتند با مشت های گره كرده شعارهای مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود سر داده و جنایات تكفیری ها در كشورهای منطقه به ویژه سوریه و عراق را محكوم كردند.
/8138/ 6133/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر شهید محمد تقی باقری مدافع حرم حضرت زینب(س)