سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افسر خلبان صهیونیست به دلیل فساد اخلاقی به 15 سال زندان محکوم شد


افسر خلبان صهیونیست به دلیل فساد اخلاقی به 15 سال زندان محکوم شدایرنا/ رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دادگاه مرکزی شهر بئر السبع یک افسر خلبان نیروی هوایی این رژیم را به علت فساد اخلاقی و تجاوز به دو دختر 11 و 13 ساله اش به 15 سال زندان محکوم کرد .

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع ، دادگاه شهر بئر السبع٬این افسر خلبان 40 ساله را به انجام کارهای غیر اخلاقی با دخترانش و تجاوز به آن ها به مدت بیش از چند سال متهم کرده و پس از تحقیقات وی را به 15 سال زندان محکوم کرد .
روز گذشته نیز ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی برای گذراندن دوران محکومیت خود به جرم فساد مالی و دریافت رشوه به زندان ماسیاهو واقع در سرزمین های اشغالی برده شد.
اولمرت که بین سال های 2006 تا 2009 میلادی نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود، ابتدا در سال 2014 میلادی از سوی دادگاه به شش سال زندان محکوم شد که این مدت بعدا از سوی دادگاه عالی به 18ماه کاهش یافت.
در ماه های اخیر پرونده های فساد جنسی مقامات صهیونیستی نیز به طور متوالی درحال افشا شدن است و افشای رسوایی اخلاقی رئیس بخش ضد فساد پلیس رژیم صهیونیستی و همچنین شکایت 7 زن از 'سیلوان شالوم' وزیر امور داخلی این رژیم از جمله آن است.
موشه کاتساف رئیس پیشین، زیپی لیونی وزیر امورخارجه پیشین، 'آویگدور لیبرمن' وزیر خارجه سابق، 'شلومو بنیزری' وزیر پیشین بهداشت رژیم صهیونیستی از جمله رهبران این رژیم هستند که به فساد مالی و اخلاقی متهم شده اند.
پیشتر مقام های رژیم صهیونیستی از گسترش فساد جنسی ، قاچاق اسلحه و فرار از خدمت در ارتش این رژیم ابراز نگرانی کرده بودند .

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
محمد مرسی به بیست سال زندان محکوم شد