علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



خیبری ها در میان مردم شیراز آرام گرفتند/ خاطره ای که پاک نمی شود


خبرگزاری مهر، گروه استانها- هادی فتحی: مردم سومین حرم اهل بیت(ع) از ساعات اولیه صبح امروز در مسیرهای از قبل مشخص شده برای تشییع شهدا حضور داشتند تا بار دیگر حماسه ای خلق کنند.

نرگس و مریم شاخه گلهایی بودند در دست مردم شیراز که در میدان شهدا چشم به خیابان هجرت داشتند تا خودروهای حامل شهدا پس از گذر از دروازه قرآن به میان مردم بیایند.

نوای «یاد و امام و شهدا» فضای خیابان زند را پرکرده و مردان و زنان به آرامی اشک می ریزند.

حدود ساعت ۹ صبح کاروان شهدا به سختی خود را به میدان شهدا می رساند زیرا تجمع مردم به گونه ای است که حتی دوچرخه سواری هم غیرممکن است اما کاروان خیبری ها خود را در آغوش مردم شیراز جا داد.

ده ها هزار نفر به استقبال خیبری ها آمدند و آنها را تا حرم مطهر شاه چراغ(ع) همراهی کردند، اشک ریختند، دعا کردند و شفاعت خواستند.

اذان ظهر مراسم به اتمام رسید، اما همچنان مردم خودروهای حامل شهدا را رها نمی کنند اما صد افسوس که باید جدا شد و تا سالهای سال مردم استان فارس با این ۱۰ روز خاطره بازی خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
یه عده آدم احمق میان پاک میکنن