استقبال از دو فیلم در دو پردیس سینمایی کوروش و چارسو


استقبال از دو فیلم در دو پردیس سینمایی کوروش و چارسومهر/ فیلم های «ایستاده در غبار» در پردیس سینمایی کوروش و «نیمه شب اتفاق افتاد» در پردیس سینمایی چارسو روز گذشته ۱۶ بهمن ماه بیشترین آمار مخاطب را به خود اختصاص دادند.
دو فیلم «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمد حسین مهدویان در پردیس سینمایی کوروش و «نیمه شب اتفاق افتاد» ساخته تینا پاکروان در پردیس سینمایی چارسو روز گذشته ۱۶ بهمن ماه بیشترین آمار مخاطب را به خود اختصاص داد.
پردیس سینمایی کوروش دیروز از جهت تعداد تماشاگر روز خلوت تری را از سر گذراند و فیلم «ایستاده در غبار» در این پردیس سینمایی بیشترین آمار تماشاگر را به خود اختصاص داد.
همچنین فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» در پردیس سینمایی چارسو در دو سانس نمایش داده شد و با استقبال مواجه شد اما این استقبال باعث نشد که «نیمه شب اتفاق افتاد» به سانس فوق العاده برسد. فیلم سینمایی «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک نژاد نیز پس از فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» بیشترین آمار تماشاگر را در این پردیس سینمایی به خود اختصاص داد.
یکی از نکات قابل توجه در پردیس سینمایی چارسو، استقبال مردم از انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» بود که رتبه سوم در میان تماشاگران را به خود اختصاص داد.
فیلم «گاهی» که در بخش «هنر و تجربه» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، در دو سانس نمایش داده شده و ظرفیت صندلی های این فیلم سینمایی در چارسو به طور کامل پر شده بود.


منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
تیزر اکران عمومی قصه ها در پردیس سینمایی کوروش