سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انجمن معتادان گمنام ایران بهترین راه كار برای ترك اعتیاد معتادان است


به گزارش ایرنا، محمدرضا خبار روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سالن غدیر استانداری افزود : این انجمن به دلیل مدیریت افرادی كه زمانی معتاد بوده و اكنون ترك كردند، بسیار موفق هستند.
وی اظهار كرد : اولین و بزرگ ترین ضربه ای كه به معتادان وارد می شود از دست دادن هویت و شخصیت آنهاست كه با كمك انجمن های معتادان گمنام می توان این شخصیت از دست رفته را دوباره به آن ها بازگرداند.
خباز یكی از مهم ترین راه های پیشگیری از استفاده از موادمخدر را آموزش مهارت زندگی به صورت ریشه ای ذكر و اضافه كرد: باید هم افزایی در بین همه مردم و دستگاه ها صورت پذیرد تا آموزش و مهارت پذیری را در كشور افزایش دهیم.
وی استان سمنان را استانی بسیار حساس در این زمینه دانست و افزود: به دلیل اینكه استان سمنان شاهراه رفت و آمد بسیاری از استان هاست، خطرات زیادی را پیش رو دارد.
وی تصریح كرد: آموزش پیشگیری از مواد مخدر باید از سنین پایین صورت بگیرد.
استاندار سمنان تاكید كرد : باید آموزش در حوزه های علمیه خواهران ، آموزش و پرورش، دانشگاه ها به صورت جدی صورت گیرد.
وی تصریح كرد: برای فرهنگ سازی بین اقشار جامعه باید صبر و حوصله داشت و در صورتی كه امروز فرهنگ سازی و آموزش به صورت درست انجام شود، تاثیرات مثبت آن را تا 10 الی 15 سال آینده خواهیم دید.
معتادان گمنام، (NA) یك انجمن بین‌المللی غیرانتفاعی از زنان و مردانی است كه اعتیاد به مواد مخدر٬ مشكل اصلی زندگی‌شان بوده است.
این انجمن متشكل از معتادان در حال بهبودی است كه به طور مرتب گرد هم می‌آیند تا به كمك هم پاكی خود (از مواد مخدر) را حفظ كنند.
پایه و اساس انجمن معتادان گمنام، كمك معتادان به یكدیگر برای بهبودی است. اعضا به طور مرتب، گرد هم می‌آیند تا درباره تجربیات‌شان در بهبودی به اشتراك بگذارند.
معتادان گمنام تشكیل شده از تعدادی معتاد درحال بهبودی می باشند كه تجربه ساده ای از به كارگیری اصول 12 گانه را برای هم به اشتراك میگذارند، اعضای این انجمن به عنوان معتاد، ویژگی مشترك خود را بیماری به نام اعتیاد می‌دانند
روش اصلی بهبودی در انجمن، باور این برنامه و ارزش درمانی كمك یك معتاد به معتاد دیگر است.
7342/6026/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خنده_از اعضای ان ای(انجمن معتادان گمنام.حسین بهداروند