سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جنجال عروسی مجلل دخترسوری در لبنان!


جنجال عروسی مجلل دخترسوری در لبنان!العالم/ مراسم عروسی مجلل و پر خرج دختر " فاروق جود " بازرگان سوری خشم کاربران را در شبکه های اجتماعی برانگیخت.

به گزارش "سومریه نیوز"، مراسم ازدواج دختر " فاروق جود " بازرگان سوری در سالن Biel در شهر بیروت برگزار شد و هزینه ای حدود دو میلیون دلار آمریکا داشت.
بر اساس عکس های منتشر شده در شبکه های اجتماعی ، عروس و داماد در پایان این مراسم مجلل که با مشارکت تعداد زیادی از مهمانان برگزار شد ، کیک بزرگ عروسی را با هم بریدند.
برگزاری این مراسم پرخرج و مخارج برای یک دختر سوری در شرایطی که مردم سوریه بیش از چهار سال است که با تروریست ها درحال جنگ هستند و بسیاری از خانواده های سوری درشرایط جنگ و تنگی به سر می برند؛ باعث خشم کاربران در شبکه های اجتماعی شد و آن ها گفتند که این امکان وجود داشت که مراسمی کم هزینه تر برگزار می شد، و بخشی از این هزینه برای رفع گرسنگی و درست کردن سرپناه برای خانواده ها و کودکان سوری صرف می شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: العالم


ویدیو مرتبط :
برگزاری مجلل ترین مجالس عروسی