ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حمایت 5 هزار تماشاگر در خانه کمک زیادی به ما می‌کند/ خارج از خانه هم برنامه داریم


محمد مهدی ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت شهرداری گرگان برای دیدار با شهرداری تبریز اظهار داشت: خوشبختانه مصدوم‌های ما به بازی فردا می‌رسند و مشکلی از این بابت نداریم. البته مهدی برون مینیسکش پاره شده و تا آخر فصل دیگر نمی‌تواند ما را همراهی کند.

وی در مورد بازی عنوان کرد: شهرداری تبریز تیم خوبی است و باید در خانه‌اش هم بازی کند. ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم که به برد خارج از خانه دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد اینکه شهرداری گرگان خارج از خانه نمی‌تواند نتیجه بگیرد، گفت: به این موضوع اعتقادی ندارم و سعی می‌کنیم خارج و داخل خانه یک روند طبیعی داشته باشیم. البته در بازی‌های خانگی حمایت 5 هزار تماشاگر را داریم که خیلی به ما کمک می‌کنند، اما برای مسابقه در خانه حریفان برنامه داریم و برای برد می‌رویم.

ایزدپناه در مورد شکست مقابل تیم قعر نشین نیروی زمینی عنوان کرد: در این مسابقه همه چیز دست به دست هم داد تا ما شکست بخوریم. بازیکن خارجی ما سرما خوردگی داشت و بنی کوچویی یار اصلی ما نیز به دلیل مصدومیت غایب بود. از سوی دیگر نیروی زمینی هم با تغییر سرمربی انگیزه‌ زیادی پیدا کرده بود.

به گزارش فارس، دیدار شهرداری تبریز و شهرداری گرگان در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 


ویدیو مرتبط :
تماشاگر // کواچ:با حمایت 15 هزار تماشاگر به مصاف حریف میرویم