فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مدیرکل ارشاد فارس: رونق کتاب فروشی ها را دنبال می کنیم


بهزاد مریدی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:به دنبال ایجاد فضایی برای حضور کتاب فروشی ها در نمایشگاه های کتاب در استان فارس هستیم.
این مقام فرهنگی ادامه داد:باید تمهیداتی اندیشیده شود تا کتاب فروشی های ما روز به روز افزایش پیدا کند.
وی گفت:با رونق گرفتن و اهمیت دادن به کتابفروشی ها، برپایی نمایشگاه دائمی کتاب در شیراز و فارس ضرورت ندارد و به این دلیل طرح برگزاری نمایشگاه دائمی کتاب در شیراز، ایده درست و مناسبی نیست و قرار نیست کتاب فروشی های ما تعطیل و یا تبدیل به مجموعه های غذاخوری شوند.
مریدی اظهارداشت: نهادینه کردن استفاده از کتاب در زندگی روزمره را در استان دنبال می کنیم ومی کوشیم فضای دسترسی مردم به کتاب در سایر بخش های استان نیز فراهم شود.
*** فروش یک میلیارد تومان بن کتاب در نمایشگاه کتاب فارس
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: استقبال مردم از نمایشگاه کتاب امسال فارس بسیار کم نظیر بوده است به طوری که تا چهار روز از برگزاری این نمایشگاه، بالغ بر 700 میلیون تومان بن 20 درصدی کتاب فروخته شده است.
مریدی با بیان اینکه این میزان فروش بن کتاب رقم قابل قبولی است عنوان داشت: این درحالی است که در برخی از استان ها با هفت روز برگزاری بالغ بر 800 میلیون بن فروش رفته است که تنها حدود 15 درصد از مردم از بن کتاب استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه این آمار نشان دهنده استقبال ویژه مردم از این نمایشگاه است گفت: پیش بینی می شود در مدت زمان دو روز باقی مانده از چهاردهمین نمایشگاه کتاب فارس بالغ بر بیش از یک میلیارد تومان فروش بن داشته باشیم.
او افزود: در واقع میزان مبادلات و فروش کتاب در نمایشگاه بیش از رقم فروش بن است که میزان فروش بن تا روز چهارم نمایشگاه، بیانگر رکوردار بودن نمایشگاه کتاب فارس در کیفیت، کمیت و استقبال مردمی نسبت به سایر نمایشگاه های استانی در کشور است.
3002 / 1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ویدئو سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران