ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مرادی: بعد از کسب سهمیه، کار فدراسیون تازه آغاز می‌شود


 وحید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص کسب سهمیه المپیک در روئینگ تک‌نفره بانوان اظهار داشت: خوشبختانه مهسا جاور با عملکرد خوب خود در این مسابقات موفق شد به فینال A صعود و سهمیه خود را قطعی کند. 6 نفر نهایی در فینال A در روئینگ تک نفره سهمیه کسب خواهند کرد و نفر هفتم که قایق برتر در فینال B خواهد بود نیز سهمیه المپیک را کسب می‌کند. جاور خیالش از بابت سهمیه راحت شده و فردا باید برای کسب مدال تلاش کند.

دبیر فدراسیون قایقرانی در ادامه افزود: در روئینگ دونفره ملایی و برزگر به صورت مستقیم راهی فینال شدند و 3 قایق اول در این مسابقات سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد. با توجه به عملکرد خوب بانوان در قایق دونفره به کسب سهمیه در این بخش نیز امیدواریم، البته طبق تصمیم فدراسیون جهانی اگر کشوری در  روئینگ یک‌نفره و دونفره سهمیه کسب کند باید به انتخاب خودش در یکی از این دو بخش شرکت کند. اگر ما نیز 3 سهمیه کسب کنیم باید در خصوص حضور یکی از این دو ماده تصمیم بگیریم و کار سختی خواهیم داشت.

وی از برگزاری مسابقات انتخابی برای حضور در المپیک خبر داد، تاکید کرد: پس از کسب سهمیه المپیک کار فدراسیون تازه آغاز می‌شود و ما در نخستین گام مسابقات انتخابی تیم ملی را برای حضور در المپیک برگزار می‌کنیم.

مرادی در خصوص عملکرد مردان در مسابقات روئینگ انتخابی المپیک نیز گفت: در بخش روئینگ مردان موفق به حضور در فینال نشدیم. در بخش یک نفره نیز عاقل حبیبیان در مرحله نیمه‌نهایی آخر شد و برای کسب سهمیه المپیک باید از فینال B تلاش کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کسب و کار اینترنتی را چگونه آغاز کنیم؟