سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روحیه بسیجی و ظلم ستیزی در میان دانش آموزان نهادینه شود


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه در یازدهمین یادواره شهدای فرهنگی استان در سنندج افزود: آموزش و پرورش باید در راستای تربیت دانش آموزانی مقتدر و توانمند و دارای روحیه عاشورایی و بسیجی تلاش کند تا بدین وسیله اقتدار و عظمت کشور برای همیشه باقی بماند.
وی با بیان اینکه بسیج و بسیجی یک فرهنگ ناب در جامعه به شمار می روند گفت: این فرهنگ ناب دارای شاخصه های ارزشمندی است و منجر به تربیت انسان هایی می شود که در لحظه های خطر هیچگونه هراسی ندارند.
وی با اشاره به اینکه اساس کار بسیجیان این است که با خدا عهد و پیمان بسته و در مقابل تمامی سختی ها و مرارت ها ایستاده اند ادامه داد: خداوند به این انسان های ارزشمند توجه ویژه دارد و بر آنان ملائکه خود را نازل کرده و وعده بهشت می دهد.
نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: هر زمان که فرهنگ بسیجی با شاخصه های خود بر جامعه ای حاکم شود و مردم آن جامعه براساس آن شاخص ها تربیت شوند، عظمت، اقتدار و رفاه نصیب آنان شده و مشکلات و موانع رفع خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان با تمام توان در صدد هستند تا نگاه اسلام و قرآن را از جامعه ما بگیرند گفت: داشتن روحیه بسیجی و حاکم کردن فرهنگ آن بر جامعه مانع تحقق توطئه های شوم دشمنان شده و نقشه های آنان را نقش برآب می کند.
حجت الاسلام حسینی شاهرودی افزود: ملت ما با داشتن همین روحیه بسیجی و حماسی، خود را از زیر بار ظلم قدرت های استکباری بیرون کشیدند و برای خود عزت، اقتدار و عظمت آفریدند و دشمنان نظام و انقلاب را ناکام کردند.
او با بیان اینکه هر ملتی برای عزت خود تلاش کند همواره مقتدرتر خواهد شد گفت: کشور ما با تمام توان در راستای حفظ عزت و اقتدار خود تلاش می کند و امروز به درجه ای از قدرت رسیده است که هیچ قدرتی نمی تواند بر عظمت آن خدشه ای وارد کند.
به گفته وی بسیجیان ما در راه دفاع از آب و خاک خود و عزت و اقتدار کشور در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و غیره مقتدرانه حضور یافته و ارزش های زیادی را برای ما به ارمغان آورده اند.
در ادامه این آیین از تعدادی از خانواده های شهدای فرهنگی و فرهنگیان بسیجی فعال استان تقدیر شد.ک/2
7348/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
قرآن صاعد-ظلم ستیزی(نه ظلم کنیم و نه قبول ظلم کنیم)-سخنان امام خامنه ای