اعلام مهلت ثبت نام ناشران بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب


مدیر کمیته بین‌الملل بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: متقاضیان فرصت دارند تا تاریخ 24 اسفند نسبت به تکمیل فرم‌های ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، حامد میرزابابایی با اشاره به نحوه ثبت نام متقاضیان گفت: متقاضیان ثبت‌ نام می‌توانند به جزوه اطلاعات، مقررات، آیین‌نامه انضباطی و فرم‌های بخش بین‌الملل به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی از طریق سایت www.anjomannasheran.com دسترسی داشته باشند.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در بخش بین‌الملل نمایشگاه لازم است با پر کردن فرم‌ها و تکمیل مدارک بر اساس ضوابط مندرج در جزوه مقررات و ارسال آن به دبیرخانه، درخواست ثبت‌ نام کنند. همچنین علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره‌های 88275789 و 88247701 تماس گیرند.

میرزابابایی درباره مهلت ثبت نام ناشران بخش بین‌الملل گفت: متقتضیان برای حضور در بخش بین الملل فرصت دارند تا تاریخ 24 اسفند نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم‌ها اقدام کنند.

وی تاکید کرد: ارسال مدارک به منزله پذیرش ثبت‌ نام نیست و تنها درخواست اولیه ثبت‌ نام قلمداد خواهد شد و استحقاق برای دریافت غرفه ایجاد نخواهد کرد. قطعی شدن ثبت‌ نام و پذیرش آن پس از دریافت مدارک و بررسی‌های لازم و تأیید نهادهای ذی‌ربط به نحو مقتضی به متقاضیان اعلام می‌شود.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
‫حضور ناشران ایرانی در نمایشگاه کتاب کودک ایتالیا‬‎