سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو شورای شهر تهران: لزوم طراحی مکانیزمی برای جلوگیری از بارداری‌های زنان کارتن‌خواب


ایسنا/ رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران اعلام کرد: در صورت رضایت باید مکانیزمی طراحی شود تا زنان کارتن خواب باردار نشوند.

فاطمه دانشور، در خصوص توزیع وسایل پیشگیری از بارداری میان زنان کارتن خواب افزود: بررسی‌ها نشان داده است عمده زنان کارتن خوابی که باردار هستند، بارداری دوم، سوم و حتی چهارم خود را تجربه می‌کنند و این نشان دهنده آن است که از لوازم پیشگیری استفاده نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه این روند موجبات تولد نوزادان معتاد را فراهم می‌کند گفت: بهتر است برای مادرانی که رضایت کامل دارند تدبیری اندیشیده شود که آنها باردار نشوند و از آنجایی که لوازم پیشگیری از بارداری از امنیت بالایی برخوردار هستند پیشنهاد می‌شود پیشگیری‌های طولانی مدت سه ، شش ماهه و ... در نظر گرفته شود.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه استفاده از این مکانیزم تا زمانی که راه حل بهتری پیدا نکرده‌ایم می‌تواند از افزایش جمعیت نوزادان معتاد کارتن خواب جلوگیری کند گفت: برای انجام این مهم مداخلات مددکاری بسیار مهم است و باید مددکاران تشخیص دهند که آیا این زن کارتن خواب از لحاظ روحی و روانی آمادگی بارداری را دارد یا خیر و در صورت رضایت از وسایل پیشگیری از بارداری استفاده کند.


ویدیو مرتبط :
زنان کارتن خواب و بی پناه تهران؛