فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشنواره فعالیت های برترعلمی بسیج دانشجویی سمنان برگزار می شود


میثم محمدی روز سه شنبه در این خصوص به ایرنا گفت: جشنواره فعالیت های برتر علمی بسیج با تمرکز بر فعالیت های علمی گروهی و با هدف افزایش نشاط علمی، افزایش غنای محتوای پژوهشی هسته های علمی و هدایت فعالیت های علمی پایگاه های بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان سمنان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره در هشت محور برگزار می شود افزود: بخش فردی این جشنواره شامل اختراعات، ابتکارات علمی و برگزیدگان علمی در استان، پایان نامه ها و پروژه های دانشجویی که در راستای یکی از مسائل استان یا کشور تعریف یا اجرا شود، سایت و وبلاگ های تخصصی است.
محمدی نشریات، یاداشت ها و مقاله های تخصصی،بازدید های تخصصی و هدفمند علمی،کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی در موضوعات تخصصی، بیانیه ها و نامه های تخصصی و برنامه های دانشگاهی گفتمان ساز در موضوعات تخصصی مانند سخنرانی، مناظره، سمینار، همایش و نمایشگاه را نیز از بخش های گروهی این جشنواره برشمرد.
وی مهلت ارسال آثار به جشنواره علمی برتر بسیج دانشجویی استان را تا پایان آذرماه اعلام کرد و گفت: جایزه ویژه ای به تشکل یا تیم تخصصی تعلق می گیرد که یکی از مسائل کشور یا استان را تا مرز حل شدن آن پیگیری کرده و موفق شود مساله را حل کند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهرود ادامه داد: جایزه اصلی هم به تشکل برتری تعلق می گیرد که بیشترین فعالیت را در حوزه فعالیت های علمی، تخصضصی انجام داده است.
وی افزود: آثار برتر جهت داوری به سازمان بسیج دانشجویی و شرکت در جشنواره کشوری ارسال خواهد شد.
محمدی خاطر نشان کرد: دانشجویان بسیجی علاقمندان می توانند جهت تکمیل فرم ثبت نام و دریافت آثار و مستندات به کلیه پایگاه هاو حوزه های بسیج دانشجویی در استان و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی بسیج دانشجویی استان سمنان مراجعه کنند.
6167

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دامغان