سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یوتوب بالاخره اپلیکیشن موزیک را برای کاربران iOS و اندروید منتشر کرد


یوتوب بالاخره اپلیکیشن موزیک را برای کاربران iOS و اندروید منتشر کرد

یوتوب بالاخره اپلیکیشن اختصاصی موزیکش را منتشر کرد؛ رقیبی تازه وارد که آمده تا اسپاتیفای را از میدان به در کند. در این اپ که به سادگی YouTube Music نامگذاری شده، کاربران می توانند در کاتالوگی بسیار عظیم از موزیک ویدئوها به جستجو پرداخته و در محیطی کاملا جدید به تماشای آنها بنشینند.

اپلیکیشن یادشده می تواند تمام کارهایی که هنگام باز کردن موزیک با اپ اصلی یوتوب آرزو داشتید را انجام دهد. به عنوان مثال، یوتوب موزیک می تواند آثار یک خواننده یا خوانندگان هم سبک دیگر را به طور بی وقفه برایتان پخش کند، حتی در صورتی که صفحه موبایل شما خاموش شده باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مضاف بر امکان ساخت پلی لیست، بعضی از هنرمندان برای ارائه آلبوم های کامل در یوتوب موزیک لایسنس شده اند، بنابراین می توان این سرویس را رقیب مستقیم اسپاتیفای و تیدال برای استریم موزیک قلمداد کرد. ضمنا در یوتوب موزیک می توان آهنگ ها را برای گوش دادن در وضعیت آفلاین هم ذخیره نمود.

برای دسترسی به بسیاری از این امکانات، حتما باید در سرویس یوتوب رد ثبت نام کرده باشید که ماهانه 9.99 دلار برایتان هزینه در بر خواهد داشت. کاربران غیر مشترک یوتوب رد اگرچه به آرشیو موزیک یوتوب دسترسی کامل دارند، اما باید با تبلیغات اپلیکیشن و عدم پشتیبانی از پخش آفلاین آهنگ ها کنار بیایند. البته برای تجربه امکانات پولی یوتوب موزیک، 14 روز اول استفاده از آن رایگان در نظر گرفته شده.

یوتوب موزیک را می توانید همین حالا و به رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

YouTube Music YouTube Music قیمت : رایگان سازنده : .Google, Inc سیستم عامل : iOS و اندروید حجم : 39.3 مگابایت

منبع: The Next Web

برچسب‌ها:YouTube Musicاپلیکیشن iOSاپلیکیشن اندرویداپلیکیشن یوتوب موزیکیوتوبیوتوب موزیک

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
اپلیکیشن یوتوب کودکان برای اندروید و ios