سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هفدهمین همایش سالانه انجمن آسیب‌شناسی و طب آزمایشگاه برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، دارآفرین دبیر اجرایی هفدهمین همایش سالانه انجمن آسیب‌شناسی و طب آزمایشگاه، گفت: همایش سالانه آسیب‌شناسی و طب آزمایشگاه یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌های جامعه آزمایشگاهی کشور محسوب می‌شود. در هر همایش تلاش می‌شود تازه‌ترین‌های پاتولوژی از طریق خبره‌ترین استادان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار بگیرد.

دبیر اجرایی هفدهمین همایش سالانه انجمن آسیب‌شناسی و طب آزمایشگاه درباره اهداف برگزاری این همایش نیز گفت: به‌طورکلی هدف از برگزاری همایش‌های علمی در میان گذاشتن تازه‌های آن علم با دیگر محققان و دانش‌پژوهان است و اصولاً فضای همایش‌های علمی فضای مناسبی برای تعامل و آشنایی با استادان و تجربه‌های آن‌هاست.

دارآفرین ادامه داد: ازآنجا که علم پاتولوژی بسیار گسترده و به لطف پیشرفت علم مدام در حال بروز شدن است حضور در این همایش می‌تواند برای متخصصان امر بسیار مفید فایده باشد. پاتولوژی یک علم میان‌رشته‌ای است و در این همایش مقالات و پژوهش‌های جدید در زمینه‌های مختلف علوم پایه و پزشکی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف همایش بررسی چالش‌های صنفی است عنوان کرد: مشکلاتی از قبیل شرایط و ضوابط طرح تحول نظام سلامت، مشکلات حقوقی که بعضی همکاران با آن‌ها مواجه هستند، مباحث مربوط به تعرفه، مشکلات پزشکان جوانی که تازه فارغ‌التحصیل شده‌اند و البته پیگیری حضور رشته‌های مختلف جهت تصدی فنی آزمایشگاه بررسی خواهد شد. انجمن آسیب‌شناسی در کنار موضوعات علمی پیگیر شرایط صنفی متخصصان پاتولوژی است.

دبیر اجرایی هفدهمین همایش سالانه انجمن آسیب‌شناسی و طب آزمایشگاه درباره نحوه ثبت‌نام و اخذ امتیاز از همایش توضیح داد که طبق روال چند سال اخیر ثبت‌نام در تمام برنامه‌های آموزش مداوم منوط به ثبت‌نام و استفاده از سامانه آموزش مداوم www.ircme.ir است. اخذ امتیاز هم از طریق سامانه آموزش مداوم انجام می‌شود و همکاران هیچ‌گونه گواهی دستی دریافت نخواهند کرد.

دارآفرین ادامه داد: با توجه به بخشنامه اخیر وزارت بهداشت مبنی بر اینکه هر فرد در یک روز تنها امکان شرکت در یک برنامه را دارد، انجمن تمام تلاش خود را کرد تا بیشترین امتیاز را برای همکاران لحاظ کند در نتیجه امتیاز شرکت در همایش به 17 امتیاز افزایش پیدا کرد. همکارانی هم که تمایل به شرکت در همایش ندارند می‌توانند با شرکت در برنامه‌های مدون برای هر برنامه سه امتیاز دریافت کنند که در جمع 9 امتیاز را برای همکاران به همراه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
لایکر انجمن-جشن سالانه