سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدیرعامل شرکت دخانیات: فروش محصولات دخانی، بدون مجوز ادامه دارد


مدیرعامل شرکت دخانیات: فروش محصولات دخانی، بدون مجوز ادامه داردباشگاه خبرنگاران/ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت:متاسفانه ما در بازرسی و نظارت دچار مشکل هستیم چرا که در اکثر دکه های روزنامه فروشی بدون مجوز اقدام به فروش دخانیت می کنند.

محمدحسین برخوردار مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هم‌اکنون توتون، تنباکو و سیگار به کشورهای لبنان، روسیه، افغانستان ،عراق ، آفریقا و آمریکا و همچنین کشورهای عربی صادر شده می شود.

وی تاکید کرد:بایستی کیفیت دخانیات را ارتقا داد تا به سمت ملی شدن این صنعت حرکت کرد چرا که ارزآوری بیشتری دارد.

برخورداری با اشاره به اینکه واردات قاچاق سیگار ضربه سنگینی به این صنعت وارد می کند گفت:باید از واردات این کالا به کشور جلوگیری کرد .

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران تاکید کرد: تولید توتون، تنباکو وسیگار در ایران با نظارت کامل انجام می شود ولی سیگار های خارجی مشخص نیست که از کجا وارد کشور می شود.

وی با بیان اینکه زمین های مساعدی برای کاشت توتون وتنباکو در کشور وجود دارد افزود: در طی شش ماه گذشته 120 تن تنباکو به خارج صادر شده که رشد دو برابری را نسبت به سال قبل نشان می دهد و همچنین 750 تن توتون و 9 هزار و 400 تن سیگارت به خارج ارسال شده که چهار برابر سال های گذشته را نشان می دهد اما با وجود این همه صادرات ارزآوری چشمگیری نداشته ایم.

برخوردار تاکید کرد: باید تولید را با مصرف در کشور هماهنگ کنیم چرا که هماهنگی آنها سبب می شود که اکثر محصولات تولیدی با برنامه ریزی اصولی به خارج صادر شود.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران تصریح کرد: متاسفانه ما در بازرسی و نظارت دچار مشکل هستیم چرا که در اکثر دکه های روزنامه فروشی بدون مجوز اقدام به فروش دخانیات می کنند.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
صنایع دخانی و مافیای تولید و پخش دخانیات عامل مرگ انسان