ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



چرا حقیقی دوست ندارد به پرسپولیس بیاید؟


چرا حقیقی دوست ندارد به پرسپولیس بیاید؟جام نیوز/ دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورما که از گزینه های مسئولان پرسپولیس است در تعطیلات ژانویه به اسپانیا سفر کرد.
در حالی گفته می شود علیرضا حقیقی یکی از گزینه های دروازه بانی پرسپولیس است که گلر شماره یک تیم ملی کشورمان به اسپانیا سفر کرده است.
البته حقیقی هنوز نیم فصل دیگر با روبین کازان قرارداد دارد ولی به دنبال جدایی از این تیم است زیرا می خواهد جایی باشد که بازی کند.
سفر دروازه بان اول تیم ملی کشورمان به اسپانیا ربطی به فوتبال یا تیم بعدی اش نداشته و فقط یک سفر تفریحی در تعطیلات ژانویه است.
ناگفته نماند موضوع پیوستن حقیقی به باشگاه پرسپولیس در شرایط کنونی منتفی است چرا که این دروازه بان خوب می داند دلیل اصلی فیکس بودن در تیم کارلوس کی روش، توپ زدن در آن سوی مرزهاست.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
کلیپ پرسپولیس و ( علیرضا حقیقی)