سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



سردار اشتری از برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق كالا خبر داد


به گزارش خبرنگار انتظامی ایرنا، سردار حسین اشتری روز یكشنبه در حاشیه همایش فرماندهان و مسوولان نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب درباره سرقت های مسلحانه كه گاه رخ داده است ، گفت: 99 درصد از سارقان مسلح با همكاری قوه قضاییه و مردم شناسایی و دستگیر شدند و به سزای عمل خود رسیدند.
وی افزود: تمام این پرونده ها به غیر از چند مورد محدود كه در برخی عملیات ها سارقان به هلاكت رسیدند یا رسیدگی به پرونده سخت بوده است شناسایی شدند.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: برخورد با سارقان مسلح از اولویت های نیروی انتظامی است و اقدامات پیشگیرانه در سال های گذشته و امسال ادامه دارد.
اشتری ادامه داد: از آنجایی كه شغل كسبه ها از حساسیت بالایی برخورد ار است آنها باید به توصیه های پلیس توجه كرده و برای حفاظت از اموال خود همانگونه كه ابلاغ شده دوربین های مداربسته را نصب كرده و سایر توصیه ها را اجرایی كنند تا از سرقت جلوگیری شود.
وی اظهار امیدواری كرد تا پلیس با تجهیزات جدید و اطلاعات علمی بیشتر كشف جرایم را افزایش دهد.
وی وی اظهار امیدواری كرد: با ایجاد ظرفیت مناسب و به كارگیری تجهیزات و نیروهای متخصص و همچنین اقدامات پیشگیرانه در این زمینه موفق تر عمل كنیم.
وی در مورد اهداف برگزاری همایش سالانه فرماندهان ناجا گفت: در این همایش دو روزه فرماندهان و مدیران و مسوولان عالی ناجا حضور دارند كه در روز اول همراه با پیشكسوتان، جانبازان و خانواده شهدا به دیدار مقام معظم رهبری می رویم و از رهنمودهای ایشان استفاده كرده تا توشه ای برای یك سال كاری ما شود.
فرمانده ناجا همچنین در این همایش برنامه های سال گذشته را كه ابلاغ كرده بودیم مرور كرده و نقاط قوط را تقویت و نقاط ضعف را برطرف خواهیم كرد همچنین برنامه های سال 95 را تبیین، تاكید و عملیاتی خواهیم كرد.
وی از محورهای اجرایی نیروی انتظامی را تحقق شعار امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عنوان كرد و گفت: در این همایش بررسی می شود كه نیروی انتظامی در این زمینه چه وظیفه و نقش مهمی را ایفا می كند تا با روحیه جهادی در این مسیر گام برداریم.
اجتمام**9105**9132 ** 1418

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مقابله سازمان یافته با جرائم سازمان یافته