ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استقبال گرم ایرانیان مقیم آمریکا از تیم ملی وزنه برداری


به گزارش ایرنا از فدراسیون وزنه برداری، ظهر روز گذشته و در بدو ورود پولادمردان به آمریکا تعدادی از هموطنان ایرانی با هماهنگی منوچهر جعفرزاده مسوول فرهنگی و روابط عمومی دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در امریکا و نیز همراهی مهندس عبدالحمید یوسفی یکی از ایرانی های ساکن در شهر هیوستون بعد از استقبال در فرودگاه،ضیافت ناهاری را برای میزبانی از ملی پوشان وزنه برداری ایران طراحی کردند تا وزنه برداران شایسته کشورمان روزی متفاوت و پر انرژی را در کنار هموطنان ایرانی خود که سال هاست ساکن این شهرجنوبی امریکا هستند تجربه کنند.
در این ضیافت علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، حسین مقامی دبیرکل فدراسیون ،دکتر داود باقری رییس کمیته پزشکی به همراه کادرفنی تیم ملی و تمامی ملی پوشان حضور داشتند و پس از صرف ناهار در جلسه ای کوتاه به همراه نماینده رسمی دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا برنامه ای را برای حضور ایرانی ها در سالن مسابقات و نیز تشویق بچه های ملی پوش کشورمان درسالن مسابقه ترسیم کردند.

**عسگری اولین نماینده ایران
ملی پوش دسته 62 کیلوگرم ایران که در فاصله دو روز مانده به آغاز مسابقات جهانی 2015 آمریکا توانست ویزای این کشور را اخذ کرده و همراه با سایر نفرات ملی پوش خود را به شهر هیوستون برساند پس از اینکه تنها جلسه تمرینی خود قبل از رفتن روی تخته مسابقات جهانی 2015 امریکا را تجربه کرد معتقد است که برای کسب امتیاز و کمک به تیم ملی هرکاری که بتواند انجام می دهد اما با شرایطی که اوبرای رسیدن به این مسابقات طی کرد نباید توقع کسب مدال ازاو داشته باشیم.
عسگری می گوید: هیچ وقت عادت به کم فروشی روی تخته مسابقه ندارم. اینجا در آمریکا هم مطمئن باشید اگر چه اصلا با شرایط آمادگی ایده الی به دوئل جهانی نرسیدم و هنوز بدنم خسته راه و سفر است، اما تا جایی که زورم برسد وزنه می زنم.
مجید عسکری با رکورد ورودی 290 کیلوگرم درحالی در گروه B قرار گرفت که پایین ترین رکورد ورودی در گروه A این وزن رکورد ورودی 300 کیلوگرم بود. به این ترتیب عسکری ساعت 4 و 55 دقیقه صبح روز یکشنبه (اول آذر) به روی تخته می رود.
هشتاد و یکمین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی سال 2015 جهان و کسب سهمیه المپیک 2016 ریو از 30 آبان تا 8 آذر ماه در سالن جرج بروان شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا برگزار می شود.
در این رقابتها 750 ورزشکار از 105 کشور جهان حضور دارند.
ورزشی**1067** 1701

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استقبال گرم ایرانیان آمریکا از تیم ملی کشتی