سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ اسید پاشی در تهران 2 نفر را راهی بیمارستان کرد


حوادث/ اسید پاشی در تهران 2 نفر را راهی بیمارستان کرد فارس/ یک مورد اسید پاشی بامداد امروز در یکی از مناطق شمالی تهران به وقوع پیوسته است که طی آن 2 نفر مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته شاهدان این حادثه ۲ مصدوم داشته که هر دو به بیمارستان مطهری منتقل شدند و درحال حاضر مراحل درمان این 2 مصدوم در حال انجام است. مصدومان یک نفر آقا و یک نفر خانم گزارش شده است.

جزئیات حادثه اسید پاشی

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به اینکه دوفردی که دچار اسیدپاشی شده‌اند یک دختر و پسر هستند گفت: این افراد متولد ۶۹ هستند.


قاضی محمد شهریاری افزود: پس از آنکه این ادثه رخ داده است این دختر و پسر که احتمالا نامزد یکدیگر هستند به بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: بنا براظهارات اولیه قربانیان اسید از سوی شخص سومی که در خانه حضور داشته پاشیده شده است.

قاضی شهریاری گفت: پرونده به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شده است تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

این حادثه در خیابان مینا واقع در ولنجک و در حوزه استحفاظی کلانتری 163 ولنجک رخ داده است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
اسید پاشی این سری رو صورت رئیس بیمارستان ضیاییان تهران