سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سونی قصد دارد اندروید 6 را بر روی گوشی اکسپریا Z2 امتحان کند


سونی قصد دارد اندروید 6 را بر روی گوشی اکسپریا Z2 امتحان کندزومیت/ ماه اکتبر سونی امکان شرکت ۱۰ هزار نفر از کاربران در برنامه‌ی تست نرم‌افزارهای جدید مبتنی بر اندروید ۶ مارشمالو را فراهم کرد. امروز این کمپانی ژاپنی اعلام کرده قصد دارد این برنامه را گسترش دهد.

در مرحله‌ی اول ۱۰ هزار شرکت‌کننده از ۱۱ کشور اروپایی شامل سوئد، دانمارک، نروژ، فنلاند، ایسلند، استونی، لیتوانی، لتونی، انگلستان، ایرلند و آلمان که گوشی اکسپریا زد ۳ یا زد ۳ کامپکت داشتند می‌توانستند در این برنامه شرکت کنند. دو ماه بعد سونی میزان رضایت شرکت‌کنندگان را مورد نظرسنجی قرار داد که پاسخ‌های ارسال شده کاملا مثبت بود.

امروز سونی اعلام کرده قصد دارد این برنامه‌ی آزمایشی اندروید ۶ مارشمالو را گسترش دهد که در این تصمیم سه کشور جدید به فهرست ۱۱ کشور قبلی اضافه خواهند شد. ضمن اینکه مالکان گوشی اکسپریا زد ۲ نیز می‌توانند در این برنامه‌ شرکت کنند. این اپلیکیشن در دسترس کاربران سه کشور اسپانیا، ایتالیا و هلند نیز قرار گرفته است. نکته‌ی مهم این است که اگر جزو ساکنین ۱۱ کشور قبلی هستید و هنوز در این برنامه شرکت نکرده‌اید، دیگر فرصت ورود به این برنامه را نخواهید داشت و تنها کاربران سه کشور جدید می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

اکسپریا بلاگ مدعی شده این برنامه کمک می‌کند تا تیم نرم‌افزاری و رابط‌کاربری سونی بتواند پیش از انتشار نهایی اندروید ۶ به صورت عمومی، باگ‌ها و مشکلات موجود را برطرف کند. با اینکه بسیار از کاربران در این برنامه حاضر نیستند ولی به نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک باید شاهد انتشار نسخه‌ی نهایی اندروید ۶ مارشمالو برای کاربران دستگاه‌های اکسپریا باشیم.

زمانی که سونی از کار بر روی اندروید ۶ مارشمالو خبر داد، فهرستی از پرچمداران و گوشی‌های میان‌رده‌ی سری اکسپریا در کنار تبلت‌های سونی منتشر شد که می‌توانند به نسخه‌ی جدید اندروید بروز شوند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
مقایسه گوشی موبایل سونی اکسپریا z2 با گوشی سونی z ultra