سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طنین لیبک یا محمد در تشییع شهید آملی مدافع حرم


به گزارش خبرنگار ایرنا در آمل، آئین تشییع این شهید والامقام روز پنجشنبه با حضور پرشور وشعور مردم با بصیرت شهرستان آمل از مقابل حسینیه ثاراله سپاه ناحیه این شهرستان تا گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) تشییع وبرای خاک سپاری به روستای ' پلک سفلی ' در حاشیه شهر آمل منتقل شد.
آیین وداع با 'روح الله صحرایی' چهارشنبه شب با حضور پرشور مسئولان دستگاه های اجرایی، خانواده های معظم شهدا وایثارگران شهرستان آمل درحسینیه ثاراله سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
پیکرشهید 'روح الله صحرایی' از آمل به همراه ' عبدالرحیم فیروزآبادی' از شهرستان نکا ، 'محرم علی مرادخانی' از تنکابن، 'مصطفی شیخ الاسلامی' از شهرستان چالوس در این هفته در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در درگیری با گروه های تکفیری داعش در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
از شهید صحرایی که 32 سال سن داشت، یک فرزند پسر سه ساله به یادگار مانده است.
مادر وهمسر شهید صحرایی در جمع تشییع کنندگان شهیدشان ، به خبرنگار ایرنا گفتند: روح اله عاشق شهادت و اهل بیت (ع) بود ودر جوانی به خواسته اش رسید.
همسر این شهید با تبریک شهادت همسرش ادامه داد: درمدت پنج سال زندگی مشترک با روح اله همواره دینداری و ولایتمداری از شاخصه های بارز او بود و در دفاع از حریم ولایت جان نثاری کرد.
پیش از شهید صحرایی، سه شهید دیگر از شهرستان آمل به نام های ' اسماعیل حیدری' ، 'هادی جعفری' و ' روح اله سلطانی' در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در کشور عراق وسوریه به درجه شهادت نایل آمدند.
شهرستان حدود 400هزار نفری آمل دارای یک هزار و 41 شهید در دوران پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی وسالهای پس از آن تاکنون تقدیم پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.ک/3
7327/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تشییع شهید محمد صاحبکرم اولین شهید سپیدانی مدافع حرم