سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مفقود شدن یک کودک در دلفان و احتمال غرق شدن وی در سیلاب


مفقود شدن یک کودک در دلفان و احتمال غرق شدن وی در سیلابایرنا/ یک کودک دلفانی همزمان با وقوع سیل اخیر مفقود شده است و نیرهای امدای در حال تلاش برای پیدا کردن این کودک هستند.

این کودک مهدی مرادیان و پنج سال سن دارد که ساکن شهر نورآباد است و از صبح امروز( پنج شنبه ) تا کنون از وضعیت وی خبری در دست نیست .
خانواده این کودک عنوان می کنند مهدی به همراه دوست خود صبح امروز (پنج شنبه ) از خانه بیرون رفته که ظهر امروز متوجه غیبت فرزندشان شده اند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دلفان گفت : پس از گزارش خانواده این این کودک به پلیس 110، نیروهای امدادی و انتظامی کار خود برای پیدا شدن وضعیت مهدی مرادیان از ساعت 14 و 30 دقیقه غاز کرده اند .

عباس اکبری افزود: 30 امداد گر این جمعیت در قالب گروههای مختلف تا شعاع 15 کیلومتری به عملیات جستجو پرداختند که تا کنون ( ساعت 19 روز پنج شنبه ) اثری از این کودک یافت نشده است.
وی افزود: عملیات جستجو با همکاری نیروهای انتظامی شهرستان ادامه دارد.
بارش های شب گذشته موجب طغیان رودخانه های و جاری شدن سیل در برخی معابر شهر نورآباد شد دو رود خانه های گچینه و باد آور از این شهر میگردند.
این دو رودخانه بر اثر خشکسالی های چند سال گذشته به نهر های کم آبی تبدیل شده بودند که بارش های چند روز گذشته پر آب گشته است عمق این رودخانه به بیش از دو مترهم رسیده است .
نورآباد مرکز شهرستان دلفان در شمال غربی استان لرستان واقع شده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
غرق شدن یه خانواده در سیلاب..وااابییی