شرکت‌کنندگان جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد سهامدار بانک می‌شوند


مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد با تأکید بر این نکته که نوجوانان و جوانان کشور ما نیازمند دیده شدن هستند، افزود: اقدامات لازم برای برگزاری نخستین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای از سال گذشته شروع شد و اجرای این جشنواره از ابتدای سال جاری و با کمک فعالان بخش هنر کشور کلید خورد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، خسرو رفیعی در نشست خبری نخستین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک پاسارگاد، دکتر حسن بلخاری، کمال تبریزی، روح الله حجازی، دکتر دهقان و دکتر امین تفرشی را از داوران این جشنواره ذکر کرد و ادامه داد: جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای در سه حوزه حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و معرفی یکی از خدمات و ویژگی‌های بانک‌پاسارگاد، اثرات و ایده‌های علاقه‌مندان را دریافت کرده و در پایان جشنواره با رأی هیأت داوران، به نفرات اول هر بخش 60 میلیون ریال، نفرات دوم 40 میلیون ریال و نفرات سوم 30 میلیون ریال اهدا می‌شود که در مجموع 12 نفر در بخش فیلم جایزه دریافت خواهند کرد.

به گفته رفیعی، در بخش ایده نیز به چهار ایده برتر در هر بخش و به هر نفر 10 میلیون ریال اهدا می‌شود. ضمن این که با موافقت دکتر مجید قاسمی، مدیر عامل بانک پاسارگاد، تمامی شرکت‌کنندگان در جشنواره صرف نظر از کسب رتبه، سهامدار بانک پاسارگاد خواهند شد.

وی تأکید کرد: 1894 فیلم کوتاه 180 ثانیه ای و 500 ایده در بخش‌های سه‌گانه اعلام شده، به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد 24 نفر مشمول دریافت جایزه شناخته شدند که دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جوایز خود را در روز 26 دی ماه سال جاری دریافت خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد با بیان این نکته که بانک پاسارگاد با هدف ایجاد انگیزه در تهیه‌کنندگان فیلم‌های برگزیده، با موافقت آقای دکتر قاسمی، مدیر عامل بانک پاسارگاد، این فیلم‌ها را از خالقان آن‌ها خریداری خواهد کرد، خاطرنشان کرد: نفرات برتر جشنواره برای ادامه تحصیل بورسیه بانک پاسارگاد شده و تا پایان تحصیل خود از حمایت‌های این بانک بهره‌مند خواهند شد.

وی از آمادگی بانک پاسارگاد برای حمایت از ساخت ایده‌های رسیده به جشنواره، خبر داد و گفت: به محض پایان جشنواره، اثرات برگزیده در دو پردیس ملت و کوروش به مدت یک ماه، در زمان بین نمایش فیلم‌ها، به نمایش درخواهند آمد.

رفیعی همچنین اظهار امیدواری کرد که تمامی فیلم‌های برگزیده در یک سانس کامل چندساعته در پردیس ملت به نمایش درآیند و نحوه گزینش فیلم‌ها برای حاضران روشن شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پاسخ های جالب شرکت کنندگان ثانیه ها